Rafał Brzoska 11 listopada poinformował w mediach społecznościowych, że pierwsza naklejka z hasłem "From Poland with love" pojawiła się na Paczkomacie w Andaluzji. – Od dziś będą się pojawiaċ się na każdym Paczkomacie @InPostPL w Europie Zachodniej – żeby wszyscy wiedzieli, skąd pochodzi ten pomysł – zapowiedział.
Firma w komunikacie prasowym zaznaczyła, że chce w ten sposób podkreślić sukces polskiej innowacji, która stała się symbolem europejskiej rewolucji w logistyce.

– Wszystko zaczęło się w 2009 roku, gdy w Krakowie stanął pierwszy Paczkomat. Dziś, po ponad 15 latach rozwoju, inwestycji i innowacji, InPost to europejski lider rozwiązań logistycznych dla e-commerce, a z urządzeń Paczkomat można skorzystać w Londynie, Paryżu, Rzymie czy Madrycie. Działamy już w 9 krajach – Wielkiej Brytanii, Francji, Polsce, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Luksemburgu i Holandii – i ciągle się rozwijamy – stwierdził Rafał Brzoska.
– Nie zapominamy jednak o naszych początkach. To w Polsce narodził się pomysł, który zrewolucjonizował sposób nadawania i odbierania przesyłek, jesteśmy dumni z polskiego pochodzenia Grupy InPost – dodał.
Na koniec września 2025 roku InPost miał prawie 17 tys. Paczkomatów w krajach strefy euro i 12,2 tys. w Wielkiej Brytanii, wobec odpowiednio 53 i 45 proc. rok wcześniej.

Jak już opisywaliśmy, w pierwszych trzech kwartałach 2025 roku firma wypracowała wzrost przychodów r/r o 35,2 proc. do 10,25 mld zł, skorygowanego zysku EBITDA z 2,5 do 2,99 mld zł i skorygowanego zysku operacyjnego z 1,52 do 1,55 mld.










