Jak już informowaliśmy, wydanie zawierać pierwszy felieton Karoliny Krowin Piotrowskiej, która została nową współpracowniczką tytułu. Tekst dotyczyć ma Hanny Lis (więcej na ten temat).
Poza mutacją pustą w promocyjnej cenie 1,50 zł, najnowsze wydanie „Party” kupić będzie można z płytą DVD z filmem „Sponsoring” za 29,99 zł, z pierwszym tomem kryminału dla kobiet "Agatha Raisin i ciasto śmierci" (4,99 zł) oraz z dodatkiem kulinarnym z przepisami Roberta Sowy (2,99 zł).
Sprzedaż tego wydania i kolejnych numerów pisma wsparta będzie kampanią w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVN Style, 4fun.tv, Polsat Cafe) oraz w punktach sprzedaży prasy (salony HDS - Relay i Inmedio). Spot przygotował duet Magdalena Raczkowska i Marcin Fedisz, a media zaplanował Zenithoptimedia Group.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Party” w kwietniu br. wyniosła 443 542 egz. (dowiedz się więcej).












