Platige Image odpowiada za efekty specjalne w reklamie Ferrari

Studio postprodukcyjne Platige Image na potrzeby kampanii parku rozrywki Ferrari World w Abu Zabi stworzyło foto-realistyczne cyfrowe samochody i roller coaster.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Spot pokazuje bolid F1 Ferrari, zabytkowy samochód Ferrari GT 250, a także roller coaster będący atrakcją Ferrari World . Maszyny zostały odtworzone cyfrowo i wstawione do ujęć z prawdziwych planów zdjęciowych przez Platige Image.

- Naszym głównym zadaniem było zastąpienie prawdziwych samochodów wygenerowanymi komputerowo, a także odtworzenie części roller coastera Turbo Track, atrakcji Ferrari World. Także główny budynek parku został stworzony cyfrowo - mówi Mateusz Wiśniewski, producent z Platige Image.

Film reklamowy został wyreżyserowany przez Nico Kreisa. Produkcją zajęło się studio Deja Vu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą