Na stronie Wyborcza.pl/magazyn publikowane są wszystkie artykuły z aktualnego wydania drukowanego w soboty „Magazynu Świątecznego", m.in. eseje, reportaże, felietony, analizy i komentarze. Część materiałów uzupełniają multimedialne treści. Serwis pozwala też sięgnąć do artykułów z poprzednich wydań „Magazynu”, którego pierwszy numer w nowej formule ukazał się we wrześniu 2011 r. (więcej na ten temat).
Dostęp do „Magazynu Świątecznego" w sieci jest płatny. Internauci mogą wykupić abonament na tydzień (w cenie 1,99 zł lub 2,46 zł przy płatności SMS), 30 dni (6,99 zł) i na cały rok (39 zł).
- Uruchomienie dostępu internetowego to odpowiedź na potrzeby tych naszych czytelników, którzy nie mają możliwości zakupu drukowanej „Gazety Wyborczej", albo wolą korzystać z jej wersji elektronicznej przez internet - na laptopie czy tablecie - mówi Katarzyna Kolanowska, dyrektor wydawnicza „Gazety Wyborczej”.

Przypomnijmy, że „Gazeta Wyborcza" od grudnia 2011 r. jest dostępna na Kindle'u. Treści z dziennika są też oferowane w telefonach komórkowych, na smartfonach i tabletach - poprzez specjalne aplikacje oraz lekkie wersje stron, a w internecie - na Wyborcza.pl i formie e-wydania.
Udostępnienie treści z „Magazynu Świątecznego" w internecie będzie promowane w „Gazecie Wyborczej” oraz w serwisach Wyborcza.pl i Gazeta.pl.











