Z Podwójnego Doładowania można skorzystać jeden raz w czasietrwania oferty, tj. od 12 marca do 14 kwietnia 2008. Dodaną przezHeyah kwotę doładowania użytkownicy mogą wykorzystać dowolnie napołączenia i SMSy we wszystkich kierunkach, bądź przeznaczyć ją nainne wybrane usługi dostępne w Heyah.
Wraz z uruchomieniem oferty rozpocznie się kampania reklamowapromującą Podwójne Doładowanie w Heyah. Spoty reklamowe emitowanebędą w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.:TVP, Polsat, TVN, MTV, Viva, Comedy Central) oraz radiu (m.in.: RMFFM, Radio ESKA). Kampania zostanie wsparta działaniami winternecie.
Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah przy współpracyagencji G7, agencji Engine i domu mediowego Optimum Media OMD.
MetryczkaHasło reklamowe: Podwójne doładowanieKlient: Polska Telefonia Cyfrowa Sp.zo.o.Agencja: G7Branża: telekomunikacjaTyp kampanii: sprzedażowaTermin: 12.03.2007 - 14.04.2007Grupa docelowa: HeyahDom mediowy: Optimum Media OMDDom produkcyjny: Film ProdukcjaManager projektu: Robert Bujok, Julia KołodkoArt director: Tomek WojciechowskiCopywriter: Paweł CiemińskiAccount: Marta Tuczyńska, Ania Piech, Beata PiskorskaScenariusz: Tomek Kapuściński, Tomek Wojciechowski, PawełCiemińskiReżyseria: Tomek KapuścińskiZdjęcia: Bartek KaczmarekMontaż: Waldek Więcek.












