Wszystkie wyemitowane podczas Super Bowl reklamy YouTube jak co roku umieścił na kanale AdBlitz, a internauci mogli przez tydzień głosować na swoje ulubione spoty.
Najpopularniejszą reklamą wśród użytkowników YouTube okazał się "Train On" - 30-sekundowy spot przygotowany z okazji 20-lecia serii Pokémon. Otrzymał on ponad trzy razy więcej głosów niż numer 2 zestawienia, a także więcej głosów niż pozostałe reklamy z Top 5 razem wzięte.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/super-bowl-2016-obejrzyj-wszystkie-reklamy-wideo ##
1. Pokémon: Train On

Na drugim i trzecim miejscu znalazły się spoty promujące T-Mobile z udziałem odpowiednio komika Steve'a Harveya oraz rapera Drake'a.
2. T-Mobile "Drop The Balls" Super Bowl Ad | :30s TV Commercial
3. T-Mobile "Restricted Bling" Super Bowl Ad – Extended Version | :60s TV Commercial

Czołówkę rankingu ulubionych reklam wśród użytkowników YouTube uzupełniają spoty marek Mountain Dew i KFC. Co ciekawe, reklama KFC nie została wyemitowana w telewizji, ale tylko podczas internetowej transmisji stacji CBS. To pierwszy przypadek w historii głosowania, aby taki spot trafił do Top 5 rankingu YouTube AdBlitz.
4. Mtn Dew Kickstart: Puppymonkeybaby | Super Bowl Spot
5. Kentucky Fried Chicken | Dream











