Pokémon z najpopularniejszą reklamą z Super Bowl 2016 (wideo)

YouTube ogłosił, że najpopularniejszą wśród użytkowników serwisu reklamą wyemitowaną podczas ostatniego finału ligi futballu amerykańskiego NFL był spot promujący markę Pokémon.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wszystkie wyemitowane podczas Super Bowl reklamy YouTube jak co roku umieścił na kanale AdBlitz, a internauci mogli przez tydzień głosować na swoje ulubione spoty.

Najpopularniejszą reklamą wśród użytkowników YouTube okazał się "Train On" - 30-sekundowy spot przygotowany z okazji 20-lecia serii Pokémon. Otrzymał on ponad trzy razy więcej głosów niż numer 2 zestawienia, a także więcej głosów niż pozostałe reklamy z Top 5 razem wzięte.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/super-bowl-2016-obejrzyj-wszystkie-reklamy-wideo ##

1. Pokémon: Train On

Na drugim i trzecim miejscu znalazły się spoty promujące T-Mobile z udziałem odpowiednio komika Steve'a Harveya oraz rapera Drake'a.

2. T-Mobile "Drop The Balls" Super Bowl Ad | :30s TV Commercial

3. T-Mobile "Restricted Bling" Super Bowl Ad – Extended Version | :60s TV Commercial

Czołówkę rankingu ulubionych reklam wśród użytkowników YouTube uzupełniają spoty marek Mountain Dew i KFC. Co ciekawe, reklama KFC nie została wyemitowana w telewizji, ale tylko podczas internetowej transmisji stacji CBS. To pierwszy przypadek w historii głosowania, aby taki spot trafił do Top 5 rankingu YouTube AdBlitz.

4. Mtn Dew Kickstart: Puppymonkeybaby | Super Bowl Spot

5. Kentucky Fried Chicken | Dream

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"