Ponad 88 mln osób aktywnych na Facebooku w trakcie finału mundialu

Jak poinformował dział prasowy Facebooka, w trakcie finałowego meczu piłkarskich mistrzostw świata aktywnych w serwisie było ponad 88 mln użytkowników.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Finałowy mecz mistrzostw świata w Brazylii był najpopularniejszym wydarzeniem sportowym na Facebooku. Łącznie 88 mln użytkowników dokonało 280 mln interakcji (postów, komentarzy, polubień), które miały związek ze spotkaniem Niemców z Argentyńczykami. Tym samym udało się pobić rekordowy wynik 245 mln interakcji zanotowany 3 lutego br. podczas finału amerykańskiego Super Bowl.

grafika

Łącznie zanotowano pięć kluczowych momentów, w trakcie których notowano największą aktywność użytkowników. Na pierwszym miejscu znalazł się końcowy gwizdek sędziego i zdobycie czwartego tytułu przez Niemców. Dalsze lokaty należało do strzelonej zwycięskiej bramki w 113. minucie, ostatniego rzutu wolnego Argentyny (120. minuta meczu), przyznania Messiemu nagrody dla najlepszego piłkarza turnieju, oraz strzelonej ze spalonego bramki dla Argentyny (21. minuta). Najczęściej wspominanymi w tym czasie piłkarzami byli Leo Messi oraz Mario Gotze.

grafika

Największą aktywnością podczas finałowego meczu wykazywali się mężczyźni w wieku 18-24 i 25-34 lat. Pod względem narodowości, prym wiodły Stany Zjednoczone, a tuż za nimi Brazylia, Argentyna, Niemcy oraz Indonezja.

m

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa