Pyszna zabawa z robotem

Kampania agencji Publicis dla nowego produktu marki Moulinex

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pojawienie się na rynku nowego robota kuchennego Moulinex Odacio wesprze rozpoczynająca się jutro (26.11.2004) kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Kampania jest prowadzona w telewizji. Wykorzystuje adaptację spotu wyprodukowanego przez francuski oddział Publicisu. Grupę docelową stanowią aktywne kobiety, które również zajmują się gotowaniem.

Nowy robot kuchenny ma 29 funkcji oraz wbudowane urządzenie do przygotowywania puree oraz przecierów o nazwie „Maxipress”. Przygotowana reklama informuje o powyższych właściwościach nowego urządzenia. Sloganem kampanii jest: „Pyszna zabawa”.

Spot przedstawia młodego mężczyznę, który w pośpiechu, rozmawiając przez telefon przygotowuje posiłek dla swojego dziecka. Proponowane przez niego danie nie podoba się jednak malcowi, który niczym koszykarz wrzuca przysmaki z talerza do stojącego w pobliżu robota kuchennego.

Spot pojawi się w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVP 1, TVP 2, TVN, Discovery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji