PZU Drive to aplikacja pozwalająca podłączyć do internetu dowolny samochód, przedstawić jego kierowcy ważne dane eksploatacyjne, a w razie awarii kontaktująca się z kierowcą i wysyłająca do niego samochód naprawczy przygotowany do usunięcia wykrytej usterki. PZU Drive na zlecenie Grupy PZU przygotowała agencja K2.
Z kolei Matercard Display to karta z wbudowanym wyświetlaczem, dzięki któremu można na niej sprawdzić dostępne na koncie środki, przeczytać wiadomości od banku oraz wykorzystać jako token. Kartę wymyślił i oferuje Getin Noble Bank.
PZU Drive i Matercard Display to jedyne polskie projekty nominowane w kategorii Innovation Lions. Żadna z prac zgłoszonych z naszego kraju nie zdobyła natomiast nominacji w kategorii Direct Lions.
Do tegorocznej edycji Cannes Lions zgłoszone zostały 144 projekty z Polski, natomiast z całego świata - rekordowe 35,7 tys. prac (przeczytaj o tym więcej). Festiwal zaczął się niedzielę i potrwa do najbliższej soboty.

W ub.r. dwa Srebrne Lwy i Brązowego Lwa w Cannes Lions otrzymała agencja DDB Warszawa za reklamę „Rozkład jazdy” McDonald's (zobacz więcej).











