PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Połowa Polaków płaci za usługi cyfrowe. Co trzeci subskrybuje serwisy z serialami i filmami
Dziennikarze tęsknią za stacjonarnymi konferencjami prasowymi
Specjaliści od e-commerce poszukiwani na rynku pracy
Apple największym producentem smartfonów na świecie. Najszybciej zyskuje Xiaomi - Huawei wypada z TOP5
Apple największym producentem smartfonów na świecie. Najszybciej zyskuje Xiaomi - Huawei wypada z TOP5
Rynek marek luksusowych wart 281 mld dolarów. Liderem LVMH
Profile mediów na Facebooku: w grudniu najbardziej angażowały Pikio, Fakt i TVN24
Haitong podwyższa rekomendację dla Wirtualnej Polski do „kupuj”, cena rośnie do 111,50 zł
Haitong podwyższa rekomendację dla Wirtualnej Polski do „kupuj”, cena rośnie do 111,50 zł
Rozwój sztucznej inteligencji przyspiesza, rośnie zainteresowanie firm
Polscy internauci porzucają telewizje na rzecz kanału mobile
Polscy internauci porzucają telewizje na rzecz kanału mobile
Zarobki w Polsce w dobie pandemii: w górę e-commerce i digital marketing, spadki w gastronomii, hotelarstwie i retailu
Dla 67 proc. Polaków 2020 był jednym z najgorszych okresów w życiu
Telewizja przegrywa ze streamingiem. W Polsce milion użytkowników Netfliksa
Narodowy spadek nastrojów. Doskwierają obostrzenia, polityka, ale także samotność
Narodowy spadek nastrojów. Doskwierają obostrzenia, polityka, ale także samotność
Marki punktują u klientów w czasie pandemii. Najlepiej oceniane iSpot, Nike Store i Netflix
Kryzysy w firmach będą rodziły się głównie z powodów politycznych
Chwilowy kryzys na rynku telewizorów spowodowany pandemią. Polak kupuje odbiorniki typu smart z coraz większym ekranem
Trzy trendy, które ukształtują popyt w końcówce roku
Trzy trendy, które ukształtują popyt w końcówce roku
Raport Edelmana: konsumenci chcą, by marki zajmowały stanowisko w kwestiach społecznych
Raport Edelmana: konsumenci chcą, by marki zajmowały stanowisko w kwestiach społecznych
Kantar: konsumenci w 2021 jeszcze trudniejsi do "rozgryzienia"
W pandemii rosną straty czasopism i gazet, zyskują platformy OTT. Rynek mediów skurczył się o 5,4 proc.
W pandemii rosną straty czasopism i gazet, zyskują platformy OTT. Rynek mediów skurczył się o 5,4 proc.
AdReport: w internecie w trzecim kwartale roku więcej kampanii, ale mniej wpływów
Rynek reklamy zewnętrznej w III kw. zmalał o 27 proc. Odbicie możliwe wiosną 2021 roku
Zenith: mimo pandemii wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne
Zenith: mimo pandemii wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne
Europejczycy mają przez pandemię mniej w portfelach, ale Polska awansowała
Europejczycy mają przez pandemię mniej w portfelach, ale Polska awansowała
5G zmieni portfele operatorów. W 2025 roku 44 procent przychodów z tej technologii
Programy lojalnościowe pomagają Polakom oszczędzać na codziennych zakupach. Najpopularniejsza "Moja Biedronka"
Programy lojalnościowe pomagają Polakom oszczędzać na codziennych zakupach. Najpopularniejsza "Moja Biedronka"
Połowa Polaków czuje negatywne skutki zmian klimatu
Kobiety chętniej finansują crowfunding, średnia wpłata blisko 70 zł
Kobiety chętniej finansują crowfunding, średnia wpłata blisko 70 zł
Co trzeci Amerykanin przerwy w pracy zdalnej wykorzystuje na treści streamingowe
Co trzeci Amerykanin przerwy w pracy zdalnej wykorzystuje na treści streamingowe
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+
Rozwój telewizji hybrydowej pozytywnie wpłynie na rynek telewizorów
Spada zaufanie do mediów, rośnie liczba subskrypcji. W Polsce TVN i Onet najpopularniejszymi źródłami newsów
Spada zaufanie do mediów, rośnie liczba subskrypcji. W Polsce TVN i Onet najpopularniejszymi źródłami newsów