PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polacy nieufni wobec informacji czytanych w internecie
Natur Produkt Zdrovit i Volkswagen Group Polska z największymi wzrostami wydatków reklamowych, w dół Orange Polska (TOP 10)
Natur Produkt Zdrovit i Volkswagen Group Polska z największymi wzrostami wydatków reklamowych, w dół Orange Polska (TOP 10)
Sieci komórkowe i kablówki lepiej traktują nowych klientów niż obecnych
Sieci komórkowe i kablówki lepiej traktują nowych klientów niż obecnych
Ponad 40 proc. dziennikarzy spotyka się z fake news, prawie połowa uwierzyła
Ponad 40 proc. dziennikarzy spotyka się z fake news, prawie połowa uwierzyła
Jedna trzecia polskich internautów nie zmienia haseł, jedna czwarta nie korzysta z antywirusów
Coraz mniej Polaków zainteresowanych kulturą i sztuką, muzea popularniejsze od teatrów (infografika)
Coraz mniej Polaków zainteresowanych kulturą i sztuką, muzea popularniejsze od teatrów (infografika)
Szybki i łatwy do przyswojenia przekaz tylko w 15 proc. reklam
Młode Polki najważniejsze dla rynku kosmetyków. Kanał drogeryjny nr 1 to Rossman (infografika)
W Polsce internauci klikają w reklamy rzadziej niż na Ukrainie, Łotwie i w Turcji
UOKiK pyta nadawców tv i domy mediowe o oceny badania oglądalności przez Nielsena
UOKiK pyta nadawców tv i domy mediowe o oceny badania oglądalności przez Nielsena
Smartfon najważniejszy od 6 do 18, wieczorem rządzi telewizor
Smartfon najważniejszy od 6 do 18, wieczorem rządzi telewizor
Obraźliwe treści to margines polskiego internetu, większość dotyczy polityki
Crowdfunding zyskuje na popularności w Polsce
Uczestnicy programów lojalnościowych kupują częściej, najpopularniejsza Moja Biedronka przed Clubcard i Payback
Uczestnicy programów lojalnościowych kupują częściej, najpopularniejsza Moja Biedronka przed Clubcard i Payback
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
Lis przed Kuźniarem i Borkiem wśród dziennikarzy na Twitterze, Święcicki, Durczok i Jastrzębowski z dużymi wzrostami (TOP 100)
Ponad 240 zł jednorazowo wydajemy w outletach
Ponad 240 zł jednorazowo wydajemy w outletach
Do Google i Facebooka trafia 20 proc. reklam, Time Warner przed Yahoo i Verizonem, Axel Springer przed Twitterem (TOP30)
Do Google i Facebooka trafia 20 proc. reklam, Time Warner przed Yahoo i Verizonem, Axel Springer przed Twitterem (TOP30)
Nastroje konsumenckie w Europie na najwyższym poziomie od 9 lat
Nastroje konsumenckie w Europie na najwyższym poziomie od 9 lat
Sprzedaż tabletów w I kw. w dół, Apple przed Samsungiem
Sprzedaż tabletów w I kw. w dół, Apple przed Samsungiem
Sklepy zyskują na programach lojalnościowych
Eksperci: Koniec geoblokad to hipermarket w małym mieście, ceny mogą wzrosnąć
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome rządzi, Firefox w dół
84 proc. rodziców kupuje w niedziele w internecie, 62 proc. przeciw zakazowi handlu
Anna i Robert Lewandowscy liderami na Instagramie w Polsce, najbardziej angażuje Maffashion
Większość Polaków wie, jakie święta przypadają w pierwszy weekend majowy (infografika)
Większość Polaków wie, jakie święta przypadają w pierwszy weekend majowy (infografika)
Rynek HoReCa w naszym kraju wzrośnie do 28,2 mld zł w 2017 r.
Rynek HoReCa w naszym kraju wzrośnie do 28,2 mld zł w 2017 r.
Facebook najatrakcyjniejszym pracodawcą w mediach, a Havas, Isobar, K2 i Publicis w marketingu
62 proc. Polaków ufa bankom, tylko 8 proc. krytycznych opinii
62 proc. Polaków ufa bankom, tylko 8 proc. krytycznych opinii
3-4 proc. więcej na reklamy dóbr luksusowych. Internet i tv wyprzedzą prasę, USA, Chiny i Japonia motorami wzrostu
81 proc. polskich internautów korzysta z programów lojalnościowych, częściej za pomocą kart niż w sieci
Tradycja, ekologiczność i praktyczność uważane za główne cechy marki Polski