PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Lego wycofuje reklamy z „Daily Mail”, sprzeciwia się atakom na sędziów i imigrantów
Lego wycofuje reklamy z „Daily Mail”, sprzeciwia się atakom na sędziów i imigrantów
„Pani” z największym wśród pism kobiecych wzrostem wpływów reklamowych, liderem „Twój Styl” przed „Vivą”
„Gazeta Polska” i „W Sieci” dużo więcej z reklam, najbardziej w dół „Polityka” i „Tygodnik Powszechny”
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
„Pani” i „Twój Styl” z najwyższym wzrostem reklamowym, w dół „Newsweek” i „Wprost” (TOP 10)
„Pani” i „Twój Styl” z najwyższym wzrostem reklamowym, w dół „Newsweek” i „Wprost” (TOP 10)
Reklamy tygodnia: Orange, Snickers, nju mobile, Idea Bank (wideo)
Porsche ożywa jako hologram w reklamie prasowej (wideo)
Reklama w magazynach: „Newsweek” poza czołówką, „Twój Styl” i „Elle” mocno w górę (TOP 10)
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami, w dół „Fakt”, „Polska” i „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami, w dół „Fakt”, „Polska” i „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
„Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” więcej z reklam. W dół „Gazeta Wyborcza”, „Polska”, „Fakt” i „Metro” (Top 10)
„Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” dużo więcej z reklam - mocno w dół „Metro” (TOP 10)
„Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” dużo więcej z reklam - mocno w dół „Metro” (TOP 10)
„Metro” i „Polska” dużo mniej z reklam, w górę „Nasze Miasto” i „Rzeczpospolita”, liderem „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
Czytelnicy nie odróżniają reklam natywnych od artykułów dziennikarskich
„Viva” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, w dół tylko „Newsweek” (TOP 10)
„Viva” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, w dół tylko „Newsweek” (TOP 10)
„Wprost” po zmianach zarabia więcej z reklam, „Do Rzeczy” przed „W Sieci”, a „ABC” przed „Od A do Z”
Główny Inspektor Farmaceutyczny zarzucił „Twojemu Stylowi” reklamowanie w artykule leku na receptę
Główny Inspektor Farmaceutyczny zarzucił „Twojemu Stylowi” reklamowanie w artykule leku na receptę
Piotr Ruszak: reklama natywna - o co tyle hałasu?
„Harper’s Bazaar” z reklamą natywną Samsunga Galaxy S6 na okładce
„Harper’s Bazaar” z reklamą natywną Samsunga Galaxy S6 na okładce
„Twój Styl” najwięcej z reklam wśród magazynów, „Party” i „Pani” z najbardziej w górę (TOP10)
„Twój Styl” najwięcej z reklam wśród magazynów, „Party” i „Pani” z najbardziej w górę (TOP10)
„Twój Styl” na czele i z największym wzrostem reklamowym - „Newsweek”, „Wprost” i „Flesz” w dół (TOP 10)
„Twój Styl” na czele i z największym wzrostem reklamowym - „Newsweek”, „Wprost” i „Flesz” w dół (TOP 10)
TVP ABC we wspólnej ofercie reklamowej Telewizji Polskiej i Edipresse
TVP ABC we wspólnej ofercie reklamowej Telewizji Polskiej i Edipresse
Reklamy w magazynach: „Viva!” liderem, w dół „Wprost” i „Newsweek”, najwięcej wydał L’Oreal Polska
Reklamy w magazynach: „Viva!” liderem, w dół „Wprost” i „Newsweek”, najwięcej wydał L’Oreal Polska
„Viva!” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół
„Viva!” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół
„Super Express”, „Nasze Miasto” i „Fakt” dużo więcej z reklam - mocno w dół „DGP”, „Polska” i „Rz” (TOP 10)
„Super Express”, „Nasze Miasto” i „Fakt” dużo więcej z reklam - mocno w dół „DGP”, „Polska” i „Rz” (TOP 10)
„Forbes” eksperymentuje z reklamą natywną na okładce
„Forbes” eksperymentuje z reklamą natywną na okładce
Time Inc. sprzedaje drukowane reklamy na platformie programmatic buying
Modelka „Sports Illustrated” zamieniona w Meduzę reklamuje Snickersa
Okładka „Cosmopolitan” w proteście przeciw rytualnym morderstwom kobiet
Okładka „Cosmopolitan” w proteście przeciw rytualnym morderstwom kobiet
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
„Super Express”, „Metro” i „Przegląd Sportowy” jako jedyne dzienniki zarobiły więcej z reklam (TOP 10)
„Super Express”, „Metro” i „Przegląd Sportowy” jako jedyne dzienniki zarobiły więcej z reklam (TOP 10)
„Twój Styl” liderem wpływów reklamowych wśród magazynów. „Viva!” mocno w górę, „Claudia” w dół (TOP 10)