PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ekolodzy apelują do Ewy Kopacz reklamą à la „Transfomers”
Ekolodzy apelują do Ewy Kopacz reklamą à la „Transfomers”
„Show” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Kropka TV” i „Tele Tydzień” (TOP 10)
7 proc. więcej na reklamę w magazynach. „Viva!”, „Wprost” i „Show” mocno w górę (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” i „Przegląd Sportowy” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” i „Przegląd Sportowy” (TOP 10)
Atmedia i Agora nawiązały współpracę reklamową
Atmedia i Agora nawiązały współpracę reklamową
Rosną wpływy reklamowe „Wprost”, „Party” i „Vivy!”, w dół „Gala” (TOP10)
„Wprost” i „Flesz” dużo więcej z reklam, w dół „Tele Tydzień” i „Newsweek” (TOP 10)
Gazety 15 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „GW”, „Fakt” i „Rz” - w górę „SE” (TOP 10)
Maciej Hoffman: Internet zassał z prasy informacje oraz przychody reklamowe
Maciej Hoffman: Internet zassał z prasy informacje oraz przychody reklamowe
„Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)
„Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)
Gazety 15 proc. mniej z reklam. „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” mocno w dół
„Twój Styl” 83 proc. więcej z reklam, mocno w dół „Wprost” i „Newsweek” (TOP 10)
Gazety 13 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „DGP” i „Puls Biznesu”, tylko „SE” w górę (TOP 10)
Gazety 13 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „DGP” i „Puls Biznesu”, tylko „SE” w górę (TOP 10)
„People” najlepiej zarabiającym amerykańskim magazynem
„Kropka TV”, „Claudia” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” (Top 10)
15,5 proc. mniej na reklamę w gazetach. Mocno w dół „Fakt”, „Metro” i „Nasze Miasto” (Top 10)
„Olivia”, „Świat Kobiety” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam, w dół „Wprost” i „Newsweek” (Top 10)
Dzienniki 14 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto”
Grupa Onet i Ringier Axel Springer Polska łączą swoje biura reklamy w Media Impact Polska
„Do Rzeczy” i „W Sieci”: więcej z reklam niż „Uważam Rze” i „Gazeta Polska”, mniej niż „Gość Niedzielny”
„Twój Styl” i „Claudia” coraz więcej z reklam, ostro w dół „Newsweek” i „Wprost” (TOP 10)
Rekordowe spadki reklamowe gazet. „GW” i „Polska” 20 proc. w dół, „Rz” - 38 proc. (TOP10)
„Rzeczpospolita” 40 proc. mniej z reklam, „GW” i „Polska” po 14 proc. w dół (Top 10)
Samorządy rezygnują z ogłoszeń w prasie
Aneta Sarga szefem reklamy Polskapresse na Śląsku
Coraz większe spadki reklamowe gazet. „GW” i „Polska” w dół o 20 proc., „Rz” o 30 proc.
„Piłka Nożna” i „Piłka Nożna Plus” w ofercie Support Media
Gremi Media wprowadza cztery nowe pakiety reklamowe
„Viva!” z aplikacją mobilną, multimedialna reklama Vichy
„Tele Tydzień” i „Newsweek” dużo więcej z reklam, „Viva!” i „Twój Styl” w dół (TOP10)
Dzienniki 15 proc. mniej z reklam. Najbardziej w dół „GW” i „Rz”
Ringier Axel Springer i Onet oferują wspólne pakiety reklamowe