PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
L'Oreal, Volkswagen Group i Aflofarm wydały najwięcej na reklamę prasową w 2012 r.
Magazyny w 2012 r. z reklam: „Wprost”, „Newsweek” i „Twój Styl” na czele
Gazety mniej z reklam w 2012 r. „GW” i „DGP” najmocniej w dół
Instytut Monitorowania Mediów z admonitem wchodzi w monitoring reklam
„Polityka”, „Tele Tydzień” i „Newsweek” zarobił mniej z reklam (TOP10)
Gazety z reklam: „GW” i „Rz” mniej, w górę „Fakt”, „SE” i „DGP” (TOP10)
Magazyny zarabiają mniej z reklam. „Newsweek” i „Wprost” na czele
Gazety tylko 320-370 mln zł z reklam. Rabaty po 75-80 proc. (analiza)
„Wprost”, „Polityka” i „Gala” dużo więcej z reklam, „Tele Tydzień” w dół
Dzienniki z reklam: „GW”, „Rz” i „PB” w dół - „Fakt” w górę (TOP10)
Czy czeka nas upadek reklamy w prasie?
„Przekrój” w tym roku tylko 9 mln zł z reklam. Spadek o 60 proc.
Support Media sprzedaje reklamy w magazynie „W Podróży”
„Wprost” reklamowo przed „Newsweekiem”, „Twój Styl” i „Party” mocno w górę (TOP10)
Gazety 14 proc. mniej z reklam, „GW”, „SE” i „PB” z większymi spadkami (TOP10)
„Newsweek” i „Viva!” dwa razy więcej z reklam, mniej „Polityka” i „Tele Tydzień”
„Fakt” obniża cenę o 1 zł, bo promuje Lotto Plus
„Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012
Dzienniki regionalne mniej z reklam. Media Regionalne w dół, ale Polskapresse w górę
„Wprost”, „Twój Styl” i „Party” 50 proc. więcej z reklam, „Show” 100 proc. więcej (TOP 10)
Gazety 11 proc. mniej z reklam. „GW” mocno w dół, „Rz” i „SE” w górę (TOP 10)
Amber Gold wydał 20 mln zł na reklamy, głównie na prasę
Reklama w magazynach 5,5 proc. w górę. Zyskały tygodniki opinii (TOP10)
Pisma komputerowe 15 proc. mniej z reklam. „Komputer Świat” i „PC World” mocno w dół
Magazyny z reklam: „Wprost” dużo więcej, „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia” mocno w dół
Reklama w dziennikach: „SE” i „GW” w dół, „Polska” i „Rz” w górę
Pisma motoryzacyjne z reklam: „Auto Świat” i „Motor” więcej, „Top Gear” i „Auto Motor i Sport” mniej
„Bloomberg Businessweek” trzy razy mniej z reklam niż „Forbes”
Ile z reklam zarabiają 'męskie' miesięczniki? „Logo” zyskało, „CKM” mocno w dół
Magazyny 10 proc. więcej z reklam. „Party” i „Twój Styl” mocno w górę, „Polityka” w dół
Ewa Kozłowska wprowadza zmiany w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
Gazety faktycznie z reklam: 120 mln zł, 17 proc. w dół, „SE” z najwyższymi rabatami