PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
Toyota reklamuje się w „InStyle” wkładką imitującą wnętrze auta
Toyota reklamuje się w „InStyle” wkładką imitującą wnętrze auta
Jürg Marquard: nasz polski oddział nie na sprzedaż, magazyny luksusowe są za tanie, myślimy o pismach dla ojców i rowerzystów (wywiad)
Przewodnik „Miejsca intymności” promuje prezerwatywy Skyn
„Życie na gorąco” i „Pani” z największymi wzrostami reklamowymi w 2017 r. - w dół „Twój Styl”, „Wprost” i „Claudia” (Top 10)
„Życie na gorąco” i „Pani” z największymi wzrostami reklamowymi w 2017 r. - w dół „Twój Styl”, „Wprost” i „Claudia” (Top 10)
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” z dużymi spadkami wpływów reklamowych w 2017 roku
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” z dużymi spadkami wpływów reklamowych w 2017 roku
„Vogue Polska” z bardzo wysokim nakładem. „Cena nie odstraszy czytelniczek, magazyn pozyska reklamodawców”
„Vogue Polska” z bardzo wysokim nakładem. „Cena nie odstraszy czytelniczek, magazyn pozyska reklamodawców”
„Viva” i „Życie na gorąco” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół (Top10)
„Viva” i „Życie na gorąco” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół (Top10)
Reklama Ikei jak test ciążowy - sprawdza, czy dostaniesz zniżkę na dziecięce łóżeczko
Reklama Ikei jak test ciążowy - sprawdza, czy dostaniesz zniżkę na dziecięce łóżeczko
Tomasz Jażdżyński: Gremi Media ma zmaksymalizować rentowność, w internecie i płatne treści, i reklamy
Tomasz Jażdżyński: Gremi Media ma zmaksymalizować rentowność, w internecie i płatne treści, i reklamy
„Wprost” z największym spadkiem wpływów reklamowych - mocno w górę „Viva” i „Życie na gorąco” (Top10)
„Wprost” z największym spadkiem wpływów reklamowych - mocno w górę „Viva” i „Życie na gorąco” (Top10)
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
Strata Agory zmalała do 7 mln zł. Helios i Next Film mocno w górę, „Gazeta Wyborcza” i magazyny rentowniejsze
Strata Agory zmalała do 7 mln zł. Helios i Next Film mocno w górę, „Gazeta Wyborcza” i magazyny rentowniejsze
Wpływy Gremi Media z drukowanej „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Uważam Rze Historia” zmalały o 13 proc., a w internecie wzrosły o 40 proc.
Wpływy Gremi Media z drukowanej „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Uważam Rze Historia” zmalały o 13 proc., a w internecie wzrosły o 40 proc.
„Wprost”, „Twój Styl” i „Tele Tydzień” w mniejszymi wpływami reklamowymi, w górę „Życie na gorąco”, „Pani” i „Viva” (TOP10)
„Super Express” i „Rzeczpospolita” z najwyższym spadkiem wpływów z reklam, w górę „Dziennik Gazeta Prawna”
„Super Express” i „Rzeczpospolita” z najwyższym spadkiem wpływów z reklam, w górę „Dziennik Gazeta Prawna”
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
Agora ograniczyła inwestycje w prasę, wpływy z niej zmalały o połowę. W górę kina i outdoor (analiza)
Agora ograniczyła inwestycje w prasę, wpływy z niej zmalały o połowę. W górę kina i outdoor (analiza)
Reklamy w dziennikach: tylko „DGP”, „Głos Wielkopolski” i „Dziennik Polski” na plusie, mocno w dół „Rzeczpospolita” i „Super Express” (TOP10)
Reklamy w dziennikach: tylko „DGP”, „Głos Wielkopolski” i „Dziennik Polski” na plusie, mocno w dół „Rzeczpospolita” i „Super Express” (TOP10)
„Twój Styl” przed „Vivą” liderem reklamowym magazynów, „Pani” i „Życie na gorąco” najmocniej w górę (TOP10)
„Twój Styl” przed „Vivą” liderem reklamowym magazynów, „Pani” i „Życie na gorąco” najmocniej w górę (TOP10)
Helios, AMS i internet najważniejsze finansowo dla Agory, ryzykiem zmiana władz samorządowych i „Gazeta Wyborcza” w internecie
Helios, AMS i internet najważniejsze finansowo dla Agory, ryzykiem zmiana władz samorządowych i „Gazeta Wyborcza” w internecie
2,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Internet i kina najbardziej w górę, w sieci połowa wydatków trafia do Facebooka i Google (raport)
Rosną przychody i zysk „New York Timesa”, spadają wpływy reklamowe
3-4 proc. więcej na reklamy dóbr luksusowych. Internet i tv wyprzedzą prasę, USA, Chiny i Japonia motorami wzrostu
Po fali krytyki Tesco przeprasza za reklamę piwa i cydru w Wielki Piątek
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
3 proc. więcej na reklamy w Polsce, internet zyskuje kosztem prasy i telewizji, mocno w górę branża handlowa (analiza)
3 proc. więcej na reklamy w Polsce, internet zyskuje kosztem prasy i telewizji, mocno w górę branża handlowa (analiza)
Reklama w 2016 r.: kina, indoor i radio ze wzrostami wpływów, w dół telewizja i gazety
Reklama w 2016 r.: kina, indoor i radio ze wzrostami wpływów, w dół telewizja i gazety
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wpływów z reklam (analiza)
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wpływów z reklam (analiza)
„Pani” z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół „Wprost” i „Newsweek Polska” (TOP 10)