PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Wybierz swoją rzeczywistość” w kampanii Mitsubishi ASX MY17 (wideo)
„Wybierz swoją rzeczywistość” w kampanii Mitsubishi ASX MY17 (wideo)
Radość przedsiębiorców reklamuje konto firmowe w mBanku (wideo)
Radość przedsiębiorców reklamuje konto firmowe w mBanku (wideo)
Sportowe wyzwania z przymrużeniem oka reklamują Samsung Galaxy S7 i Gear Fit2 (wideo)
Piotr Kędzierski reklamuje wyprzedażową Smartfonerię w T-Mobile (wideo)
Piotr Kędzierski reklamuje wyprzedażową Smartfonerię w T-Mobile (wideo)
„Każdy dzień smakuje lepiej z uśmiechem” na opakowaniach i w reklamach Lay’s (wideo)
„Każdy dzień smakuje lepiej z uśmiechem” na opakowaniach i w reklamach Lay’s (wideo)
Magdalena Różczka gotuje kolorami w nowej odsłonie kampanii Iglotexu (wideo)
Magdalena Różczka gotuje kolorami w nowej odsłonie kampanii Iglotexu (wideo)
„Zima jest chwilą. Chwytaj ją!” w reklamie Pepsi (wideo)
„Zima jest chwilą. Chwytaj ją!” w reklamie Pepsi (wideo)
„Więcej od UPC” - nowa promocja UPC Polska. W kampanii Ronaldo i Messi (wideo)
Bonduelle wraca z kampanią telewizyjną produktów na parze (wideo)
Bonduelle wraca z kampanią telewizyjną produktów na parze (wideo)
Jerzy Owsiak i youtuberzy z Play w klipie o rozrywkowej starości promują finał WOŚP (wideo)
Jerzy Owsiak i youtuberzy z Play w klipie o rozrywkowej starości promują finał WOŚP (wideo)
„Świat według Kiepskich” zarobił najwięcej na reklamach w 2016 roku (top 100 produkcji)
Aflofarm reklamowo wygrywa z konkurencją w telewizji (top 300 firm)
Aflofarm reklamowo wygrywa z konkurencją w telewizji (top 300 firm)
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jako dyskotekowi wodzireje reklamują wyprzedaż w SmartDomu (wideo)
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jako dyskotekowi wodzireje reklamują wyprzedaż w SmartDomu (wideo)
„Jestem smart” w reklamach systemu sterowania ogrzewaniem Danfoss Link (wideo)
„Jestem smart” w reklamach systemu sterowania ogrzewaniem Danfoss Link (wideo)
Filip i Zygmunt Chajzerowie reklamują loterię promującą rejestrowanie prepaidów w Play (wideo)
Filip i Zygmunt Chajzerowie reklamują loterię promującą rejestrowanie prepaidów w Play (wideo)
3,33 mln widzów „Reklamy Dzieciom”. TVP1 na cele charytatywne zebrała 650 tys. zł