PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Serwis sportowy Interii w nowej ofercie wideo Polsat Media
W 2019 r. polska reklama wzrośnie do 8 mld zł. Ponad 50 proc. nadal w telewizji, programmatic napędza internet
Abstra z 2,9 mln zł wpływów. 40 proc. z Abstrachuje.tv, Beksy i Nieprzygotowani najmocniej w górę
Abstra z 2,9 mln zł wpływów. 40 proc. z Abstrachuje.tv, Beksy i Nieprzygotowani najmocniej w górę
Mobile Ad Network rusza z siecią reklamową premium Video Network
Mobile Ad Network rusza z siecią reklamową premium Video Network
TVN Media sprzedaje reklamy w serwisach Edipresse Polska
TVN Media sprzedaje reklamy w serwisach Edipresse Polska
Facebook testuje reklamy wideo z funkcją autoplay w komunikatorze Messenger
Facebook testuje reklamy wideo z funkcją autoplay w komunikatorze Messenger
Widoczność reklam display w polskim internecie nieznacznie rośnie, a formatów wideo maleje
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
YouTube przy drastycznych treściach emitował reklamy ponad 300 marek, firmy o tym nie wiedziały
YouTube przy drastycznych treściach emitował reklamy ponad 300 marek, firmy o tym nie wiedziały
LinkedIn oferuje firmom publikowanie reklam wideo
LinkedIn oferuje firmom publikowanie reklam wideo
Nowy Chrome zablokuje automatyczne wideo
Nowy Chrome zablokuje automatyczne wideo
Jak budować "dobre" wideo? 7 zasad Darena Poole'a
Jak budować "dobre" wideo? 7 zasad Darena Poole'a
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
52 proc. reklam w polskim internecie emitowane w polu widzenia użytkowników, najlepiej widoczne wideo
Paweł Jurek: blokowanie treści użytkownikom adblocków daje Onetowi mniej odsłon, ale więcej pieniędzy z reklam
Onet emituje więcej reklam display niż WP, a Facebook więcej wideo niż YouTube (analiza)
Polska e-reklama 10,5 proc. w górę. Najwięcej zyskały programmatic, wideo, mobile i social media, w dół e-mail marketing
Polscy internauci 14 proc. dłużej oglądają wideo w sieci, 33 proc. więcej na reklamę wideo
Facebook najważniejszym kanałem reklamowym dla niemieckiej branży spożywczej
Mediacap chce do 2020 roku 5-krotnie zwiększyć wpływy z Opinie.pl, TalentMedia i Plastream
Mediacap chce do 2020 roku 5-krotnie zwiększyć wpływy z Opinie.pl, TalentMedia i Plastream
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
Jak Showmax i Netflix reklamują się poprzez wideo w polskim internecie
Jak Showmax i Netflix reklamują się poprzez wideo w polskim internecie
indaHash z opcją VideoSeed do content marketingu w formie wideo na Facebooku, Instagramie i Snapchacie
indaHash z opcją VideoSeed do content marketingu w formie wideo na Facebooku, Instagramie i Snapchacie
Paweł Stremski: wideo na Facebooku kolejnym megatrendem, Gazeta.pl chce być tam liderem dzięki angażującym treściom
Wprowadzając autoplay w aplikacji mobilnej Facebook mierzy w YouTube’a, irytacja użytkownik mniej istotna
YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)
YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)
Facebook testuje reklamy w trakcie materiałów wideo, także transmisji na Facebook Live
Facebook testuje reklamy w trakcie materiałów wideo, także transmisji na Facebook Live
YouTube kończy z półminutowymi reklamami odtwarzanymi w całości, zapowiada skuteczniejsze formaty
YouTube kończy z półminutowymi reklamami odtwarzanymi w całości, zapowiada skuteczniejsze formaty
Jacy internauci i w których serwisach oglądali świąteczną reklamę Allegro.pl (analiza)
Jacy internauci i w których serwisach oglądali świąteczną reklamę Allegro.pl (analiza)
Facebook z nowymi narzędziami dla marek i opcjami zakupu reklam wideo
Facebook z nowymi narzędziami dla marek i opcjami zakupu reklam wideo
Facebook wprowadzi reklamy w środku materiałów wideo
Facebook wprowadzi reklamy w środku materiałów wideo