PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Agora przez pół rok oszczędzi 185 mln zł, rynek reklamowy zmaleje o 20-25 proc.
Agora przez pół rok oszczędzi 185 mln zł, rynek reklamowy zmaleje o 20-25 proc.
AMS: plakaty atakujące ministra Łukasza Szumowskiego umieszczono na naszych nośnikach nielegalnie, są demontowane
W branżę reklamy zewnętrznej uderzy brak wielkich imprez sportowych
W branżę reklamy zewnętrznej uderzy brak wielkich imprez sportowych
Wzrosły wpływy Agory w internecie, radiu i ze sprzedaży „Gazety Wyborczej”, w części oddziałów na stałe praca zdalna
Wzrosły wpływy Agory w internecie, radiu i ze sprzedaży „Gazety Wyborczej”, w części oddziałów na stałe praca zdalna
Grupa 4fun Media z 15,3 mln zł straty. Mocno nierentowny e-commerce, wpływy z reklamy tv i Bridge2Fun ponad 30 proc. w dół
W tym roku rynek reklamy zewnętrznej może spaść o 40 proc. "Załamanie w II kwartale"
AMS, Labo Print i Servcomp dziękują służbie zdrowia w kampanii outdoorowej
Przez koronawirusa spadki w reklamie radiowej i zewnętrznej, w sieci mocno promują się LPP i Netflix
Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi „czerwone zero” (raport)
Tauron wybiera firmę reklamy zewnętrznej do współpracy
Nośniki Megaboard objęte badaniem Outdoor Track
Nextbike Polska wydzierżawił firmie Synergic nośniki reklamowe na rowerach miejskich i stacjach
Rynek reklamy zewnętrznej w 2019 wart ponad 574 mln zł
UOKiK analizuje warszawską uchwałę krajobrazową. „Obawa monopolu spółki zależnej Agory”
UOKiK analizuje warszawską uchwałę krajobrazową. „Obawa monopolu spółki zależnej Agory”
Dariusz Janczewski szefem Clear Channel Poland
Dariusz Janczewski szefem Clear Channel Poland
AMS zapłaci 14,9 mln zł za Piano Group, bez wpływu na wyniki Agory w ub.r.
AMS zapłaci 14,9 mln zł za Piano Group, bez wpływu na wyniki Agory w ub.r.
Gdańsk uruchomił Szkołę Szyldu, ma pomóc przedsiębiorcom dostosować się do uchwały krajobrazowej
Warszawa ma nową uchwałę krajobrazową. „Rygorystyczna, nie uwzględnia nowych technologii”
Rok 2019 w reklamie zewnętrznej, prognozy na 2020 rok
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Gdańsk usunął prawie 500 nielegalnych reklam i nałożył za nie 121 tys. zł kar
Bolt kpi z Ubera w nowej kampanii reklamowej
Bolt kpi z Ubera w nowej kampanii reklamowej
Grupa 4Fun Media z 1,7 mln zł straty. Na outdoorze 2,3 mln zł zysku EBITDA, w e-commerce 1,4 mln zł straty
IMS szuka inwestora do przejęć zagranicznych, chce kupować rentowne firmy z 15-100 mln zł wpływów
IMS szuka inwestora do przejęć zagranicznych, chce kupować rentowne firmy z 15-100 mln zł wpływów
Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia
Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia
Niemiecki Nextbike przejmie kontrolę nad polskim za 11 mln zł. 15,5 mln zł kwartalnej straty, Orłowski nie jest już prezesem
Agora z przekąsek w kinach Helios zarabia więcej niż ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” i w radiu (analiza)
Agora z przekąsek w kinach Helios zarabia więcej niż ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” i w radiu (analiza)
Cyfrowa rzeźba w przestrzeni miejskiej od Screen Network i panGenerator
Kalina Janicka po 18 latach zarządzania Clear Channel Poland odchodzi z firmy
Kalina Janicka po 18 latach zarządzania Clear Channel Poland odchodzi z firmy
Grupa 4Fun Media z 27 mln zł wpływów i 2 mln zł straty. W górę Screen Network, plan naprawczy w pionie e-commerce
Reklama zewnętrzna zyskała kwartalnie 4,2 proc., jedna piąta więcej na nośniki cyfrowe
Clear Channel Poland ukarany przez Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie