PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Marcin Krzemiński, Clear Channel Poland: wiosną branża outdooru zacznie wracać do normalności
Marcin Krzemiński, Clear Channel Poland: wiosną branża outdooru zacznie wracać do normalności
Clear Channel Poland zaczyna sprzedaż reklam wg zasady zakupu widowni
Clear Channel Poland zaczyna sprzedaż reklam wg zasady zakupu widowni
Ströer wprowadza pakiety targetowane w metrze
Ströer wprowadza pakiety targetowane w metrze
Nextbike Polska sam będzie sprzedawać reklamy na rowerach miejskich
W trzecim kwartale polska reklama 2,5 proc. w dół, w całym roku zmaleje o 8,6 proc. Tylko internet ze wzrostem
Dwucyfrowy spadek przychodów Grupy 4fun Media po trzech kwartałach. Odbicie reklamowe ma nastąpić w II kwartale 2021 r.
Była członkini zarządu Synergica chce jego upadłości, spółka zawnioskowała o restrukturyzację
Agora z większym zyskiem w internecie, radiu i prasie. „Gazeta Wyborcza” ma 241 tys. subskrybentów cyfrowych
Agora z większym zyskiem w internecie, radiu i prasie. „Gazeta Wyborcza” ma 241 tys. subskrybentów cyfrowych
Wrocław promowany na nośnikach Clear Channel Poland
Rynek reklamy zewnętrznej w III kw. zmalał o 27 proc. Odbicie możliwe wiosną 2021 roku
Jet Line: wpływy 8,6 proc. w górę, 4,3 mln zł zysku
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów
Synergic nie będzie już sprzedawał reklam na rowerach miejskich Nextbike Polska
Reklama książki "Pieprzenie i wanilia" wydawnictwa Krytyki Politycznej nie ukazała się w Tramwajach Warszawskich
Branża reklamy zewnętrznej krytykuje projekt uchwały opłaty reklamowej w Krakowie
Branża reklamy zewnętrznej krytykuje projekt uchwały opłaty reklamowej w Krakowie
McDonald's reklamują nadgryzione billboardy
iTaxi instaluje ekrany reklamowe na dachach taksówek, pierwszym klientem Huawei
iTaxi instaluje ekrany reklamowe na dachach taksówek, pierwszym klientem Huawei
Reklamy na rowerach miejskich Nextbike będą mogły sprzedawać inne firmy niż Synergic
Reddit prowadzi w USA kampanię profrekwencyjną
Reddit prowadzi w USA kampanię profrekwencyjną
UOKiK wszczyna postępowanie ws. umowy AMS i Ströera dot. wiat przystankowych w Warszawie
IMS w II kwartale: wpływy zmalały o 55 proc., 647 tys. zł zysku netto, 20 tys. lokalizacji abonamentowych
IMS w II kwartale: wpływy zmalały o 55 proc., 647 tys. zł zysku netto, 20 tys. lokalizacji abonamentowych
Jet Line powiększa sieć nośników do 220
Warexpo: w ub.r. przychody 41 proc. w górę, w kwietniu sprzedaż 85 proc. w dół
Clear Channel Europe wprowadza platformę danych mobilnych do planowania kampanii RADAR
Clear Channel Europe wprowadza platformę danych mobilnych do planowania kampanii RADAR
Prowokacyjna kampania wegemarki Meatless Farm
Prowokacyjna kampania wegemarki Meatless Farm
Branża outdoorowa świętuje kampanią powrót po lockdownie
Wzrosły przychody i zysk Clear Channel Poland. "Firma stabilna finansowo w czasie epidemii"
Wzrosły przychody i zysk Clear Channel Poland. "Firma stabilna finansowo w czasie epidemii"
Larq z 12,5 mln zł straty, wszystkie spółki zależne na minusie
Larq z 12,5 mln zł straty, wszystkie spółki zależne na minusie
Spółka zależna Agory kupiła 92 proc. udziałów Piano Group za 15,6 mln zł
Spółka zależna Agory kupiła 92 proc. udziałów Piano Group za 15,6 mln zł
Wpływy właściciela RTV Euro AGD i OleOle.pl wzrosły o 11 proc., 695 mln zł z reklam
Wpływy właściciela RTV Euro AGD i OleOle.pl wzrosły o 11 proc., 695 mln zł z reklam
Kraków wprowadza w życie uchwałę krajobrazową
Kraków wprowadza w życie uchwałę krajobrazową
Wpływy grupy IMS zmalały o 23 proc., dużo mniej z reklam audio-wideo, digital signage i eventów
Wpływy grupy IMS zmalały o 23 proc., dużo mniej z reklam audio-wideo, digital signage i eventów