PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Biuro Podróży Reklamy zrealizuje kampanię outdoorową marki Schneider
Clear Channel Poland: 6 proc. wyższe wpływy i 2,3 mln zł zysku netto, już 13 proc. z nośników cyfrowych
Clear Channel Poland: 6 proc. wyższe wpływy i 2,3 mln zł zysku netto, już 13 proc. z nośników cyfrowych
Agora inwestuje w reklamę out-of-home - AMS kupuje właściciela ekranów MoveTV w klubach fitness
Agora inwestuje w reklamę out-of-home - AMS kupuje właściciela ekranów MoveTV w klubach fitness
Ströer Digital w likwidacji. Ströer Polska z 10 mln zł straty przy wzroście wpływów o 5 proc.
Ströer Digital w likwidacji. Ströer Polska z 10 mln zł straty przy wzroście wpływów o 5 proc.
Samsung postawił na Times Square ekran o powierzchni ponad tysiąca metrów kwadratowych
Samsung postawił na Times Square ekran o powierzchni ponad tysiąca metrów kwadratowych
Spotify reklamuje w polskich miastach ofertę dla studentów
Screen Network uruchomił w Warszawie 165-metrowy ekran Super Screen (wideo)
Screen Network uruchomił w Warszawie 165-metrowy ekran Super Screen (wideo)
Wpływy Grupy 4Fun Media wzrosły o 24 proc. Dużo więcej ze Screen Network i FCB Bridge2Fun, mniej z reklam tv
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc.
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc.
Screen Network wymienia swoje ekrany LED na ekrany nowej generacji
Tylko Stroer chce reklamować Polskie Radio na swoich nośnikach
Coca-Cola promuje się muralem autorstwa Piotr Młodożeńca
Coca-Cola promuje się muralem autorstwa Piotr Młodożeńca
Polskie Radio szuka dostawcy nośników reklamy zewnętrznej
Wrocławscy aktywiści zmienili przekaz homofobicznego billboardu
Wrocławscy aktywiści zmienili przekaz homofobicznego billboardu
AMS z nowym cennikiem i zasadami rabatów, podstawą dane o widowni nośników
Cityboard Media ze spadkiem wpływów i zysku, optymalizuje sieć swoich nośników
Cityboard Media ze spadkiem wpływów i zysku, optymalizuje sieć swoich nośników
Rynek reklamy zewnętrznej w trzecim kwartale wart 124 mln zł
AMS City Tracker w nowej odsłonie
AMS City Tracker w nowej odsłonie
Teatr Roma szuka firmy do obsługi jego kampanii outdoorowych
Polacy czują przesyt reklamą zewnętrzną, choć cenią sobie murale
Ströer wprowadza nowy model sprzedaży reklamy zewnętrznej, podstawą wyniki Outdoor Track
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i zysku. Mniej z reklamy tv, dużo więcej z FCB Brigde2Fun i Screen Network
Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i zysku. Mniej z reklamy tv, dużo więcej z FCB Brigde2Fun i Screen Network
Recevent tworzy dział Wyklejanie Tablic, na czele Katarzyna Półtorak
Recevent tworzy dział Wyklejanie Tablic, na czele Katarzyna Półtorak
Agora ze spadkiem wpływów o 8 proc. Mniej z kin Helios, druku i „Gazety Wyborczej” - więcej z AMS, radia i internetu
266 mln zł na reklamy outdoorowe. Coraz ważniejsze citylighty, nośniki cyfrowe i tranzytowe
Netflix reklamuje się billboardami w Hollywood za 150 mln dolarów. Chce konkurować z HBO, AT&T i Showtime
Netflix reklamuje się billboardami w Hollywood za 150 mln dolarów. Chce konkurować z HBO, AT&T i Showtime
Agora wyda prawie 500 mln zł na przejęcia. Stawia na usługi cyfrowe, bo są bardziej rentowne
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
Rynek reklamy zewnętrznej: wzrost wartości sprzedaży o 2,4 proc. w pierwszym kwartale tego roku
Selectivv Mobile House zajmie się targetowaniem i personalizowaniem reklam na ekranach Screen Network