PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wojewoda pomorski przyjął gdańską uchwałę krajobrazową, uchylając kilka przepisów
Radni Sopotu przyjęli uchwałę krajobrazową: osiem stref ekspozycji reklam, do 4 lat na dostosowanie się
Agora ze spadkiem wpływów, wzrostem EBITDA i 79 mln zł straty netto. W górę Helios i Next Film, w dół prasa i druk
Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway
Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
AMS, Polska Press i Jet Line nie chciały ogłoszeń Akcji Demokracji z nazwiskami kandydatów do KRS. „Naruszają dobra osobiste”
AMS, Polska Press i Jet Line nie chciały ogłoszeń Akcji Demokracji z nazwiskami kandydatów do KRS. „Naruszają dobra osobiste”
Rada Miasta Gdańska przyjęła uchwałę krajobrazową krytykowaną przez branżę outdoorową - dwa lata okresu przejściowego
Joanna Hutnik: uchwała krajobrazowa Gdańska działa wstecz i eliminuje niemal całkiem reklamę wielkoformatową
Joanna Hutnik: uchwała krajobrazowa Gdańska działa wstecz i eliminuje niemal całkiem reklamę wielkoformatową
Lech Kaczoń o uchwale krajobrazowej Gdańska: takiej hipokryzji nie zaprezentował jeszcze żaden samorząd
Uchwała krajobrazowa Gdańska dzieli miasto na 8 stref, nie będzie reklam na budynkach z oknami
Spadły wydatki na reklamę zewnętrzną w 2017 roku. 82 proc. dla AMS, Ströera, Cityboard i Clear Channel, tysiąc citylightów więcej (raport)
Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Reklama outdoorowa: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018?
NIK: konserwatorzy nie chronią zabytków przed reklamami, w Zakopanem i Wrocławiu prawie wszystkie reklamy w pasie drogi nielegalne
12 proc. mniej na reklamy outdoorowe. Wzrosły ceny, wykorzystanie powierzchni zmalało o 15 proc.
Grupa 4fun Media: wpływy wzrosły o 25 proc. - 4,3 mln zł zysku, dwa razy więcej z Bridge2fun
Screen Network kupuje PRN Polska, zapłaci maksymalnie 4,97 mln zł do 2020 roku
KER: reklama outdoorowa Answear z modelką ubraną tylko w plecak nieobyczajna dla dzieci i młodzieży
KER: reklama outdoorowa Answear z modelką ubraną tylko w plecak nieobyczajna dla dzieci i młodzieży
Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 27 proc. i 3,5 mln zł zysku. 47 proc spoza reklamy tv, 3,8 mln zł z Bridge2fun
Jet Line kupił udziały w firmie MyLED z cyfrowymi nośnikami outdoorowymi
Agora ograniczyła inwestycje w prasę, wpływy z niej zmalały o połowę. W górę kina i outdoor (analiza)
Agora ograniczyła inwestycje w prasę, wpływy z niej zmalały o połowę. W górę kina i outdoor (analiza)
IGRZ: 140,5 mln zł na reklamy zewnętrzne w II kwartale br., reklama tranzytowa 14 proc. w dół
Lech Kaczoń: wyrok sądowy ws. uchwały krajobrazowej w Łodzi wskazówką dla innych miast
Lech Kaczoń: wyrok sądowy ws. uchwały krajobrazowej w Łodzi wskazówką dla innych miast
Helios, AMS i internet najważniejsze finansowo dla Agory, ryzykiem zmiana władz samorządowych i „Gazeta Wyborcza” w internecie
Helios, AMS i internet najważniejsze finansowo dla Agory, ryzykiem zmiana władz samorządowych i „Gazeta Wyborcza” w internecie
Headz wprowadza badania i symulacje outdoorowych kampanii reklamowych
Mniejsze wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce, reklama tranzytowa 12 proc. w dół
Grupa 4fun Media z 38,2 mln zł wpływów i 1,17 mln zł zysku, mocno w górę reklama zewnętrzna i Bridge2fun
Spot „Gazety Polskiej” usunięty z warszawskich autobusów, bo cytat z Piłsudskiego „nawiązuje do nienawiści”
Spot „Gazety Polskiej” usunięty z warszawskich autobusów, bo cytat z Piłsudskiego „nawiązuje do nienawiści”
IGRZ: w 2016 roku wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 4,5 proc. do 492,6 mln zł
Clear Channel wprowadza pierwsze narzędzie pogrammatic buying dla reklamy zewnętrznej w Europie
Clear Channel wprowadza pierwsze narzędzie pogrammatic buying dla reklamy zewnętrznej w Europie
„Outdoorowy gif” - AMS z nośnikami Dynamic Backlight. Audi promuje model Q5
„Outdoorowy gif” - AMS z nośnikami Dynamic Backlight. Audi promuje model Q5
Ströer przejmuje od AMS obsługę nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra