PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Gdańsk zamierza samodzielnie uregulować obecność reklam zewnętrznych
Gdańsk zamierza samodzielnie uregulować obecność reklam zewnętrznych
Opłaty od reklam zewnętrznych mają trafiać do budżetów gmin
Cezary Sochacki client service directorem w Bigformat.tv
Cezary Sochacki client service directorem w Bigformat.tv
Jadalny billboard reklamuje przekąski Nakd (wideo)
Lech Kaczoń o ustawie krajobrazowej: koniunkturalna politycznie walka z reklamą
Plakat spektaklu „Klaps! 50 twarzy Greya” uznany za nieetyczny, bo mogły go oglądać dzieci
Wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych wzrosły o 5 proc., w dół telewizja i gazety
Wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych wzrosły o 5 proc., w dół telewizja i gazety
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół
W Agorze najmocniej urosły filmy, internet i radio, w dół prasa z „Gazetą Wyborczą”
W Agorze najmocniej urosły filmy, internet i radio, w dół prasa z „Gazetą Wyborczą”
AMS z nośnikami na elektrycznych autobusach
AMS z nośnikami na elektrycznych autobusach
Reklama zewnętrzna 0,9 proc. w górę w I półroczu, mały wpływ kampanii wyborczej
Wzrosły wydatki reklamowe w radiu i magazynach, zmalały w gazetach i telewizji
Grzegorz Sarzyński business development managerem w BE Media
Ströer Polska kupił od CAM Media sieć e-reklamową Ad-Vice
Ströer Polska kupił od CAM Media sieć e-reklamową Ad-Vice
Nowe nośniki reklamowe w ofercie in-Store Media
Nowe nośniki reklamowe w ofercie in-Store Media
Cityboard Media: ustawa krajobrazowa nie chroni krajobrazu, zrównuje legalne reklamy zewnętrzne z nielegalnymi
Firmy reklamy zewnętrznej czarno widzą skutki ustawy krajobrazowej: samorządy nie zmniejszą bałaganu
Wbrew apelom branży reklamowej prezydent podpisał ustawę krajobrazową
2,5 proc. więcej na reklamy w Polsce. Radio z większym wzrostem niż internet, w dół tylko prasa (raport)
2,5 proc. więcej na reklamy w Polsce. Radio z większym wzrostem niż internet, w dół tylko prasa (raport)
Powolna digitalizacja reklama zewnętrznej. Szybszy rozwój ekranów rozwiązałby problem szpecących krajobraz tablic
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej apeluje do prezydenta o odrzucenie ustawy krajobrazowej
Prezes AMS: ustawa krajobrazowa niejasna i represyjna, już wymaga nowelizacji
Prezes AMS: ustawa krajobrazowa niejasna i represyjna, już wymaga nowelizacji
IGRZ: ustawa krajobrazowa także z poprawkami senatorów nadaje się do kosza
3,5 proc. więcej na reklamę zewnętrzną. Handel i telekomunikacja z największymi wydatkami
Cityboard Media: ustawa krajobrazowa niespójna i wybiórcza, uderzy w legalną reklamę, a nie pozostały chaos
Cityboard Media: ustawa krajobrazowa niespójna i wybiórcza, uderzy w legalną reklamę, a nie pozostały chaos
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej krytykuje ustawę krajobrazową. „To naruszenie konstytucji”
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH
AMS wprowadza efekty świetlne na backlightach w reklamach Škody Fabia (wideo)
AMS wprowadza efekty świetlne na backlightach w reklamach Škody Fabia (wideo)
Prezes IGRZ: „Gazeta Wyborcza” kontra „szmaty reklamowe” to akcja pod publiczkę i zaklinanie rzeczywistości
„Gazeta Wyborcza” zamazuje na zdjęciach „reklamowe szmaty” w Warszawie, czytelnicy wytykają obłudę ws. AMS
„Gazeta Wyborcza” zamazuje na zdjęciach „reklamowe szmaty” w Warszawie, czytelnicy wytykają obłudę ws. AMS
17 tys. mniej nośników reklamy zewnętrznej. Najwięcej w Warszawie oraz w ofercie AMS i Ströera