PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
LPP z 104,77 mln zł straty netto w I kw. 2018 r.
Maffashion reklamuje festiwalową kolekcję Reserved
Maffashion reklamuje festiwalową kolekcję Reserved
Cindy Crawford z aktorem ze „Stranger Things” reklamuje Reserved w stylu lat 80. (wideo)
440 mln zł zysku netto LPP w 2017 roku. Firma chce mieć 720 mln zł z internetu w tym roku
LPP miało 444 mln zł zysku netto w 2017 r.
Reserved otwiera w Warszawie flagowy salon na wzór londyńskiego
Akcja Reserved „Polish Boy Wanted” nieetyczna, bo mogła zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne
LPP zapowiada wzrost powierzchni sklepów o 10 proc. w 2018 r. i wejście na dwa nowe rynki
Salon Reserved na Oxford Street w Londynie. "Chcemy być brandem globalnym”
Londyński sklep Reserved ma zarobić 100 milionów zł w 5. roku funkcjonowania
Kate Moss w czarno-białej sesji w stylu lat 70. promuje Reserved
Kate Moss twarzą marki Reserved. Rusza pierwszy sklep w Londynie
Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. „Do końca 2018 roku chcemy podwoić tę liczbę”
Reserved przeprasza za akcję „Polish boy wanted”. Dee Dee znika z reklam
Reserved przeprasza za akcję „Polish boy wanted”. Dee Dee znika z reklam
LPP po krytyce w internecie przeprasza i wycofuje koszulę Reserved kojarzącą się ze strojami hitlerowców
Cyniczni realiści kontra naiwni idealiści - o branżowej nerwicy słów kilka
Cyniczni realiści kontra naiwni idealiści - o branżowej nerwicy słów kilka
Internauci nabrali się na „Polish boy wanted” i krytykują Reserved. "To udana, angażująca akcja"
Internauci nabrali się na „Polish boy wanted” i krytykują Reserved. "To udana, angażująca akcja"
„Polish boy wanted” - marketingowa ściema czy viralowy sukces?
„Polish boy wanted” to zapowiedź kampanii reklamowej odzieży Reserved (wideo)
„Polish boy wanted” to zapowiedź kampanii reklamowej odzieży Reserved (wideo)
Odzież najczęściej kupujemy w markowych sklepach w galeriach, H&M i Reserved na czele
LPP za salon Reserved przy Oxford Street w Londynie zapłaci 675 mln zł przez 25 lat
LPP w kampanii „Reserved 5+” promuje się jako pracodawca dla projektantów i grafików
LPP w kampanii „Reserved 5+” promuje się jako pracodawca dla projektantów i grafików
LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków. Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej
LPP chce zwiększać przychody z zagranicznych rynków. Polskie marki modowe pojawią się w Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej
LPP zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą i zatrudni kilka tysięcy osób
LPP zwiększy powierzchnię handlową o jedną piątą i zatrudni kilka tysięcy osób
Brooklyn Beckham będzie reklamował odzież Reserved
Brooklyn Beckham będzie reklamował odzież Reserved
Moda ma znaczenie dla połowy Polaków. H&M, Reserved, CCC i Nike najpopularniejszymi markami
Moda ma znaczenie dla połowy Polaków. H&M, Reserved, CCC i Nike najpopularniejszymi markami
Niemcy wydają na ubrania pięć razy więcej niż Polacy. “Rynek atrakcyjny dla polskich marek”
Niemcy wydają na ubrania pięć razy więcej niż Polacy. “Rynek atrakcyjny dla polskich marek”
Przychody LPP wzrosły w tym roku o ponad 22 proc.
LPP blokuje swój anty fanpage. Eksperci: jeszcze nic się nie stało
LPP blokuje swój anty fanpage. Eksperci: jeszcze nic się nie stało
Internauci wzywają do bojkotu LPP za politykę podatkową
Internauci wzywają do bojkotu LPP za politykę podatkową
Freja Beha Erichsen twarzą kampanii Reserved
„Be inspired” - Cara Delevingne w wiosenno-letniej kampanii Reserved