W październiku 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Claudia” (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż wyniosła 480 254 egz. - to ponad 12,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2005.
Na drugim miejscu znalazł się ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - 467 282 egz. (wzrost o 1,5 proc.) a na trzecim ”Olivia” (Axel Springer Polska), która sprzedała się w liczbie 465 023 egz. (wzrost o 19 proc.).
październik20062005ZKDPSprzedaż ogólemClaudia480254425605Świat Kobiety467282460362Olivia465023389594Dobre Rady449102477246Poradnik Domowy410380289399
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotowała "Olivia".
2006październikwrzesieńZKDPSprzedaż ogólemClaudia480254475132Świat Kobiety467282476835Olivia465023373722Dobre Rady449102475213Poradnik Domowy410380432789Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:












