Simplus daje studentom 'Pierwszą piątkę'

Pod hasłem "Pierwsza piątka" Polkomtel promuje Simplus wśródstudentów. Operator oferuje im darmowe 5-złotowe doładowania przyzakupie startera i gadżety dla 5-osobowych grup nowych klientów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona pod hasłem "Pierwsza piątka" promocja konsumenckaSimplusa kierowana jest do studentów. Hostessy zachęcają ich wmiasteczkach i kampusach uczelni wyższych oraz klubach studenckichdo wykupywania starterów tej usługi, proponując bezpłatnedoładowanie w wysokości 5 zł oraz portfele z logo Simplusa. Z koleistudenci, którzy namówią jeszcze do wspólnego skorzystania z tejoferty czwórkę znajomych, otrzymują w ramach konkursu "PięciopakPrzyjaciół" firmową smycz z USB.

Akcja prowadzona jest na zlecenie Polkomtela przez agencjęEskadra Marketing Services w dziewięciu miastach: Krakowie,Warszawie, Katowicach, Lublinie, Rzeszowie, Olsztynie, Toruniu,Białymstoku i Kielcach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami