Subskrypcja - czyli kolejny sposób na dotarcie do najlepszych klientów

Acxiom Polska przygotował nową ofertę subskrypcji pytań w realizowanym programie zbierania danych o polskich konsumentach

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Propozycja jest skierowana do firm, którym zależy na pozyskaniu baz adresowych klientów zainteresowanych ich produktami lub też zebraniu aktualnych informacji rynkowych dotyczących ich działalności.

Możliwość zadawania własnych pytań w Ogólnopolskim Kwestionariuszu Produktów i Usług wysyłanych do milionów gospodarstw domowych, dostępna jest dla Klientów Acxiom już od paru lat. Nowością jest poszerzenie tej opcji o obecność pytań klienckich w przeprowadzanych przez Acxiom wywiadach telefonicznych.

Miesięcznie przepytywanych jest tą drogą około 10 tysięcy osób, specjalnie wyselekcjonowanych z różnych baz dostępnych na rynku. Grupa ta charakteryzuje się atrakcyjnym, z punktu widzenia potencjału zakupowego, profilem konsumenckim: 80% respondentów posiada wykształcenie średnie i wyższe, wyższe od przeciętnych dochody gospodarstw domowych - 34% zarabia pomiędzy 1401-2200 zł a 35% w przedziale 2201-4000 zł, struktura wiekowa dostosowana do aktywności rynkowej - 33% w wieku 30-39 lat, 20% w wieku 40-49 lat oraz około 17% w wieku 25-29 lat.

"Dane pozyskiwane z wywiadów telefonicznych udostępniamy klientom zwykle w cyklu miesięcznym, choć jeśli istnieje taka potrzeba mogą być dostarczane częściej np. co dwa tygodnie - mówi Mariusz Pawłowski, Dyrektor Działu Analiz odpowiedzialny za zbieranie danych w Acxiom Polska. - Taki sposób współpracy zapewnia niebywałą elastyczność i bieżący monitoring przebiegu akcji. Klient zyskuje natychmiastową informację, czy pytanie dotyczące jego oferty zostało zadane prawidłowo, tworzy na bieżąco własną bazę potencjalnych nabywców i może szybko reagować na potrzeby rynkowe."

Subskrypcja pytań w wywiadach telefonicznych zapewnia także pełną kontrolę nad kosztami całego projektu. Klient rozlicza się adekwatnie do zagwarantowanej, stałej opłaty zadania pytania w pojedynczym wywiadzie. Przekazywana w wyniku subskrypcji baza danych zawiera poza danymi teleadresowymi i odpowiedziami na pytania, dodatkowe, podstawowe informacje o konsumencie takie jak: wiek, wykształcenie, pozycję zawodową czy wielkość gospodarstwa domowego. Klienci korzystający z oferty, zyskują także wsparcie zespołu analityków firmy, którzy na podstawie zebranych danych przygotowują analizę profilu pozyskanych prospektów oraz model scoringowy pozwalający zidentyfikować w bazie Acxiom osoby o zbliżonym do prospektów profilu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim