PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
SE.pl zasięgowo przed Wyborcza.pl i Fakt.pl, portal „Rzeczpospolitej” przed witrynami „DGP”
Sąd jeszcze raz zajmie się wnioskiem wydawcy „Super Expressu” o upadłość Garmond Press
Sąd jeszcze raz zajmie się wnioskiem wydawcy „Super Expressu” o upadłość Garmond Press
Mateusz Fudala po 8 latach pracy odchodzi z „Super Expressu”
Mateusz Fudala po 8 latach pracy odchodzi z „Super Expressu”
Sprzedaż dzienników we wrześniu spadła o 18,2 proc. do 458 tys. egz., „Fakt” liderem
Sprzedaż dzienników we wrześniu spadła o 18,2 proc. do 458 tys. egz., „Fakt” liderem
Jakub Waśko szefem sekcji sportowej "Super Expressu"
"Super Express" wraca do pracy w systemie rotacyjnym i hybrydowym
Mirosław Skowron i Przemysław Harczuk odchodzą z „Super Expressu”. "Wszystko idzie w stronę clickbaitowego dziennikarstwa"
Piotr Koźmiński po 17 latach pracy w „Super Expressie” przechodzi do WP SportoweFakty
Wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” zmalały o 40 proc., w górę „GPC”, „DGP” i „Fakt” (Top10)
Wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” zmalały o 40 proc., w górę „GPC”, „DGP” i „Fakt” (Top10)
Anna Chenevet szefową działów polityki i opinii w „Super Expressie”
Anna Chenevet szefową działów polityki i opinii w „Super Expressie”
ZPR Media z 34 mln zł zysku. Będzie produkować seriale i filmy
ZPR Media z 34 mln zł zysku. Będzie produkować seriale i filmy
Time ze wzrostem wpływów w reklam radiowych. 93 mln zł z „Super Expressu”, czasopism i książek
Time ze wzrostem wpływów w reklam radiowych. 93 mln zł z „Super Expressu”, czasopism i książek
„Super Express” na pierwszej stronie przeprasza Ryszarda Petru za teksty o jego podróżach z Joanną Schmidt
Sprzedaż dzienników w lipcu skurczyła się o 14 proc., „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w lipcu skurczyła się o 14 proc., „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
„Super Express” na pierwszej stronie przeprasza za tekst sprzed 17 lat
Dariusz Grzędziński przechodzi z "Super Expressu" do "Wprost"
Dariusz Grzędziński przechodzi z "Super Expressu" do "Wprost"
Sprzedaż dzienników w czerwcu skurczyła się o 17 proc. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w czerwcu skurczyła się o 17 proc. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Ruch w serwisach dzienników 25 proc. w górę. Fakt.pl wyprzedził Wyborcza.pl (TOP12)
Ruch w serwisach dzienników 25 proc. w górę. Fakt.pl wyprzedził Wyborcza.pl (TOP12)
Sprzedaż dzienników w maju skurczyła się o 21 proc., „Przegląd Sportowy” o 51 proc. w dół
Sprzedaż dzienników w maju skurczyła się o 21 proc., „Przegląd Sportowy” o 51 proc. w dół
Odwiedzalność serwisów dzienników 29 proc. w górę. Fakt.pl przed Wyborcza.pl i SE.pl (TOP 12)
Odwiedzalność serwisów dzienników 29 proc. w górę. Fakt.pl przed Wyborcza.pl i SE.pl (TOP 12)
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. „Przegląd Sportowy” z 9 tys. egz., a „Gazeta Wyborcza” z 66 tys. egz.
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. „Przegląd Sportowy” z 9 tys. egz., a „Gazeta Wyborcza” z 66 tys. egz.
Serwisy dzienników zyskały 62 proc. użytkowników i 85 proc. odsłon. Mocno w górę strony „PB”, „Polski” i Forsal, w dół „PS”
Serwisy dzienników zyskały 62 proc. użytkowników i 85 proc. odsłon. Mocno w górę strony „PB”, „Polski” i Forsal, w dół „PS”
Sąd oddalił wniosek wydawcy „Super Expressu” o upadłość Garmond Press
Sąd oddalił wniosek wydawcy „Super Expressu” o upadłość Garmond Press
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami
Garmond Press: wniosek o upadłość od wydawcy „Super Expressu” to szantaż ekonomiczny, w ub.r. zwiększyliśmy wpływy
Garmond Press: wniosek o upadłość od wydawcy „Super Expressu” to szantaż ekonomiczny, w ub.r. zwiększyliśmy wpływy
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem „Fakt”, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem „Fakt”, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w marcu zmalała o 15 proc. „Przegląd Sportowy” 35 proc. w dół, „GW” i „GPC” prawie 20 proc.
Sprzedaż dzienników w marcu zmalała o 15 proc. „Przegląd Sportowy” 35 proc. w dół, „GW” i „GPC” prawie 20 proc.
Wydawca „Super Expressu”: nowe warunki Garmond Press nie do zaakceptowania
Garmond Press wypowiedział umowę na dystrybucję „Super Expressu”
Garmond Press wypowiedział umowę na dystrybucję „Super Expressu”
Dominik Malczewski nie jest już dyrektorem marketingu Grupy Super Express
Dominik Malczewski nie jest już dyrektorem marketingu Grupy Super Express
Grupa ZPR Media obniża pensje i skraca czas pracy
Grupa ZPR Media obniża pensje i skraca czas pracy
Skok odwiedzalności serwisów dzienników. Strony „DGP”, „Pulsu Biznesu” najmocniej w górę, w dół Przegladsportowy.pl (TOP12)
Skok odwiedzalności serwisów dzienników. Strony „DGP”, „Pulsu Biznesu” najmocniej w górę, w dół Przegladsportowy.pl (TOP12)