System TapOn wprowadza cross-promocje

Platforma lojalnościowa TapOn wzbogaciła się o innowacyjną funkcję, polegającą na błyskawicznym tworzeniu cross-promocji przez firmy korzystające z systemu. Pierwszą wspólną kampanię uruchomiły sieć sklepów odzieżowych SCOTFREE oraz wypożyczalnia markowych skuterów Rent-a-Vespa. TapOn umożliwia firmom samodzielne tworzenie programów lojalnościowe i promocji, a od teraz także cross-promocji. Nowa funkcja pozwala przedsiębiorcom łączyć siły i oferować unikalne, stworzone wspólnie akcje marketingowe. Cały proces odbywa się on-line, za pośrednictwem systemu, który identyfikuje klientów. Klienci są nagradzani za aktywność zakupową, jak również szereg innych czynności, np. samą wizytę w punkcie sprzedaży czy polecenie usługi w serwisie społecznościowym. Pierwsza cross-promocja, z której mogą korzystać użytkownicy TapOn została przygotowana przez sieć sklepów SCOTFREE i wypożyczalnię skuterów Rent-a-Vespa. Klienci, którzy kupią ubrania lub akcesoria SCOTFREE za kwotę minimum 100 zł, automatycznie otrzymują rabat w wysokości 50 proc. na wypożyczenie skuterów w Rent-a-Vespa. Żeby skorzystać z rabatu, wystarczy posłużyć się swoją kartą lojalnościową lub komórką z uruchomioną aplikacją TapOn. Podobnie jak w przypadku standardowych promocji, system TapOn pozwala firmom komunikować prowadzone wspólnie akcje marketingowe. Klienci dowiadują się o nich w ciągu kliku sekund, za pomocą darmowej aplikacji na smartfony lub SMS. Jeżeli preferują tradycyjne karty lojalnościowe, informacje o promocjach trafiają do nich za pośrednictwem wiadomości e-mail. Są też wyświetlane na tabletach w punktach sprzedaży firm, które współpracują w ramach promocji. – Tapon to obecnie jedyny system do prowadzenia programów lojalnościowych, który daje przedsiębiorcom tak zaawansowane możliwości wzajemnego promowania swoich usługi i produktów – mówi Michał Filipek, pomysłodawca TapOn. – Dzięki TapOn organizowanie wspólnych promocji jest niezwykle proste. Nie wymaga umiejętności programowania ani drukowania papierowych bonów uprawniających do skorzystania z oferty – dodaje Filipek. ***

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

TapOn – system służy do tworzenia indywidualnych programów lojalnościowych z wykorzystaniem technologii mobilnych. Usługa jest skierowana do średnich i dużych firm, które pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami. TapOn pozwala na informowanie o promocjach i nagrodach bezpośrednio na telefon komórkowy. Klienci są nagradzani za aktywność zakupową, jak również szereg innych czynności, np. samą wizytę w punkcie sprzedaży czy polecenie usługi w serwisie społecznościowym.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"