“To & Owo” bogatsze o nowe stacje

Tygodnik “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukazało się 28 maja br., wzbogacony został o ramówki nowych kanałów. Zmieniły się też oznaczenia przy programach.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Do listingu magazynu dodano program stacji Canal+ Family i Canal+ Family 2 powstałych wraz ze startem platformy nc+. Poza tym w piśmie prezentowana jest teraz pełna ramówka TVP Kultura. Wprowadzono także nowe, wyraźne oznaczenia m.in. przy programach sportowych.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “To & Owo” w lutym br. wyniosła 404 477 egz. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech