Do głównych zadań Tomasza Habigiera należy przygotowanie skalowalnej struktury organizacyjnej, dzięki której możliwe będzie zapewnienie serwisu i obsługi klientów na najwyższym światowym poziomie, nawet przy zwielokrotnieniu skali biznesu. Habigier zajmie się również optymalizacją i uproszczeniem procesów zachodzących w firmie, w tym także polepszenie współpracy z partnerami oraz pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Agito.pl.
Tomasz Habigier posiada wieloletnie doświadczenie w firmach takich jak Dell, Unisource Global Solutions czy Veritiv, gdzie rozwijał kluczowe kompetencje w obszarze organizacji i zarządzania procesami produkcyjnymi, magazynowymi oraz logistycznymi. Jest także licencjonowanym trenerem stowarzyszenia REFA. W trakcie dotychczasowej kariery miał okazję zarządzać dużymi, ponad stuosobowymi zespołami, prowadził także projekty międzynarodowe oraz szkolenia optymalizacji procesów biznesowych.

Poprzez połączenie biura obsługi klientów i centrum dystrybucji w dział operacji firma chce szybciej reagować na potrzeby klientów oraz partnerów.
Tomasz Habigier wcześniej pracował m.in. w firmach Dell, Unisource Global Solutions i Veritiv. Zajmować się organizacją i zarządzaniem procesami produkcyjnymi, magazynowymi oraz logistycznymi, m.in. kierował ponad stuosobowymi zespołami oraz prowadził projekty międzynarodowe i szkolenia optymalizacji procesów biznesowych. Jest także licencjonowanym trenerem stowarzyszenia REFA.











