Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 22 do 29 października br. była stacja TVN. Jej udział spadł o 0,86 pkt. proc. do 15,29 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w rynku jednak spadł o 0,34 pkt. proc. do 13,64 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadła TVP1 z wynikiem na poziomie 13,62 proc. (po spadku aż o 1,11 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,86 proc., wzrost o 0,36 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera także uplasowała się TVN, która jednak straciła tutaj 0,70 pkt. proc. do 16,57 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, po spadku udziału o 0,52 pkt. proc. do 15,50 proc. Na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 (10,92 proc.; wzrost o 0,65 pkt. proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,51 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.10 – 29.10.2012 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.10 – 29.10.2012 - grupa 16-49











