Sześć największych polskich stacji telewizyjnych zarobiło z reklam w 2003 roku 6 195 618 500 (wg oficjalnych cenników), odnotowując tym samym 1,5% wzrost wpływów w stosunku do roku ubiegłego - wynika z danych AGB Polska.
W 2003 roku nastąpiła również zmiana lidera, jeśli chodzi o wpływy z reklam, Polsat wyprzedziła telewizyjna "Jedynka", mimo słabszego wyniku niż w 2002 roku. Na trzeciej pozycji umocniła się telewizja tvn, która zanotowały największy wzrost wpływów z reklam.
W minionym roku najwięcej na reklamę telewizyjną wydała firmy: Procter & Gamble oraz Nestle Polska.
TOP 10 reklamodawców 2003 rokReklamodawcaIlość spotów i billb. Sponsor.CzasWpływyPROCTER & GAMBLE23 409481 826263 169 780NESTLE POLSKA14 439352 136212 717 900PTK CENTERTEL15 509351 857164 583 720LEVER12 646258 828163 664 140POLKOMTEL SA8 770212 076150 919 020TP S.A.14 370433 498141 073 940RECKITT BENCKISER9 746230 039138 861 990DANONE15 529360 814134 595 875ERA17 228452 443131 202 140COCA COLA7 736221 946122 348 990

TOP 10 reklamodawców 2002 rokReklamodawcaIlość spotów i billb. Sponsor.CzasWpływyPROCTER & GAMBLE29 558664 122392 517 695NESTLE POLSKA14 329363 950223 099 195LEVER12 826260 170175 539 810TV PROMOTION G.15 4851 210 894166 852 150PTK CENTERTEL11 315254 621154 826 775ERA8 693206 917133 748 070POLKOMTEL SA7 160218 072132 183 820WRIGLEYS8 415220 651131 659 640RECKITT BENCKISER8 592173 611126 928 545COCA COLA6 135183 069123 558 870











