PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Orły sportu” nowym programem Sylwii Dekiert w TVP1
„Orły sportu” nowym programem Sylwii Dekiert w TVP1
2 mln widzów debiutu „Dróg wolności” w TVP1
2 mln widzów debiutu „Dróg wolności” w TVP1
1,4 i 1,8 mln widzów pierwszych odcinków „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego
1,4 i 1,8 mln widzów pierwszych odcinków „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego
Mirosław Rogalski prowadzącym „Alarm!” w TVP1
Mirosław Rogalski prowadzącym „Alarm!” w TVP1
TVP rozpoczyna emisję nowych odcinków „Korony królów”, „Leśniczówki”, „Klanu” i „M jak miłość”
TVP rozpoczyna emisję nowych odcinków „Korony królów”, „Leśniczówki”, „Klanu” i „M jak miłość”
Polsat liderem w DVB-T, TVP Info najbardziej w dół
Polsat liderem oglądalności, TVN24 na czele stacji tematycznych (top 150 stacji)
„Jaka to melodia?” z Norbim od 1 września w TVP1. Emisja przez 7 dni w tygodniu
„Jaka to melodia?” z Norbim od 1 września w TVP1. Emisja przez 7 dni w tygodniu
TVP zaprzecza, że Anna Popek i inni nowi prezenterzy poprowadzą „Wiadomości”
TVP zaprzecza, że Anna Popek i inni nowi prezenterzy poprowadzą „Wiadomości”
Gwiazdy jesiennych nowości, reality-show i „Pytania na śniadanie” w spotach wizerunkowych TVP (zobacz wszystkie)
Gwiazdy jesiennych nowości, reality-show i „Pytania na śniadanie” w spotach wizerunkowych TVP (zobacz wszystkie)
Spektakle o Chopinie, o prymasie Hlondzie i ks. Popiełuszko w nowym sezonie Teatru TV
Polsat liderem w DVB-T w I półroczu. Rosną kanały z MUX-8 i TV Puls
„Drogi wolności”, „Bake Off Junior” i cykl o historii z bohaterami „Korony królów” nowościami TVP1 i TVP2
„Drogi wolności”, „Bake Off Junior” i cykl o historii z bohaterami „Korony królów” nowościami TVP1 i TVP2
„Jaka to melodia?” z Norbim. W soboty będą rywalizować drużyny, w niedziele - celebryci
TVP1 i TVP Polonia pokażą widowisko NBP „Wolność we krwi”
TVP1 i TVP Polonia pokażą widowisko NBP „Wolność we krwi”
Kolejny sezon „Familiady” od 1 września w TVP2. „Bez Karola Strasburgera ten program nie ma sensu”
Kolejny sezon „Familiady” od 1 września w TVP2. „Bez Karola Strasburgera ten program nie ma sensu”
ZPR Media przygotuje nowe „Jaka to melodia?”, prowadzącym Norbi. TVP o Janowskim: z jego strony nie było woli współpracy
„Młody Piłsudski” nowym serialem TVP1. Premiera 11 listopada
ME w lekkoatletyce wywindowały oglądalność TVP Sport
ME w lekkoatletyce wywindowały oglądalność TVP Sport
Dzienniki telewizyjne oglądane przez starszych widzów, zwłaszcza serwisy TVP (profil widza)
Dzienniki telewizyjne oglądane przez starszych widzów, zwłaszcza serwisy TVP (profil widza)
„Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego po ponad 2 latach w Jedynce przeniesione do TVP Info
„Korona królów 2” od 3 września. W piątki TVP będzie edukować o historii Polski
„Korona królów 2” od 3 września. W piątki TVP będzie edukować o historii Polski
Robert Janowski nie chce prowadzić „Jaka to melodia?” po zmianach, pozwie „Super Express” za tekst o „sekcie”
„Dziewczyny ze Lwowa 3” przeniesione z niedzieli na sobotę. Premiera 1 września
„Dziewczyny ze Lwowa 3” przeniesione z niedzieli na sobotę. Premiera 1 września
„Drogi wolności” i „Rolnik szuka żony 5” od 2 września w TVP1
„Drogi wolności” i „Rolnik szuka żony 5” od 2 września w TVP1
Katolickie „Studio raban” dalej w ramówce TVP1
Katolickie „Studio raban” dalej w ramówce TVP1
Polsat i TVN liderami oglądalności w I półroczu, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)
TVP na jesień szykuje nową wersję „Jaka to melodia?”. „Wymaga odświeżenia, to wynika z wszelkich wykresów”
TVP na jesień szykuje nową wersję „Jaka to melodia?”. „Wymaga odświeżenia, to wynika z wszelkich wykresów”
Nowe studio „Wiadomości” i TVP Info. "Priorytetem jest jakość"
TVP na mundialu zarobiła 10 mln zł. Jacek Kurski: Pokazaliśmy rynkowi, że oglądalność meczów jest wyższa
TVP na mundialu zarobiła 10 mln zł. Jacek Kurski: Pokazaliśmy rynkowi, że oglądalność meczów jest wyższa
Jacek Kurski: Mundial uwidocznił patologię. Oglądalność TVP według MOR była o 38 proc. wyższa względem Nielsena
Jacek Kurski: Mundial uwidocznił patologię. Oglądalność TVP według MOR była o 38 proc. wyższa względem Nielsena
30,7 mln Polaków miało kontakt z mundialem w TVP, mecze Polaków hitami