Uber Eats chce wprowadzić reklamy w aplikacji. Mają być dodatkowym źródłem przychodów

Uber potwierdził, że zamierza wprowadzić reklamy w aplikacji Uber Eats służącej do zamawiania posiłków z restauracji. Firma rozpoczęła poszukiwania kandydata który ma zbudować strategię reklamową platformy. Dzięki reklamom w aplikacji Uber chce uzyskać dodatkowe przychody wobec pogarszającej się sytuacji finansowej firmy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Informacje na temat reklamowych planów związanych z aplikacją Uber Eats dostarczył serwis Tech Crunch. Dotarł on do ogłoszenia, w którym platforma poszukuje kandydata do zbudowania dla niej biznesu reklamowego i stworzenia w tym celu odpowiedniej strategii.

Rzecznik Ubera potwierdził, że firma prowadzi rekrutację związaną z publikowaniem reklam w Uber Eats, nie podał jednak na ten temat bliższych szczegółów. Według spekulacji reklamy będą zamieszczać głównie restauracje współpracujące z aplikacją, przekaz będzie się pojawiał w głównym oknie platformy oraz w wynikach wyszukiwania.

Na razie nie wiadomo jakie formaty reklamowe może zaoferować swoim partnerom Uber Eats, ani kiedy reklamy miałyby na stałe wejść do aplikacji.

Wchodząc w segment reklamy w aplikacji do zamawiania posiłków Uber stara się znaleźć dodatkowe źródła przychodów i poprawić swoją słabą kondycję finansową. W II kwartale br. spółka zanotowała rekordową stratę przekraczającą 5 mld dol. oraz poważne spadki na giełdzie. W związku z tym we wrześniu Uber zapowiedział falę zwolnień wśród swoich pracowników, pracę ma stracić ponad 400 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"