Value Media i Synerise partnerami strategicznymi

Dom mediowy Value Media (należący do Group One) zaczął partnerstwo strategiczne z firmą Synerise analizującą dane o zachowaniach zakupowych i wpływie na nie działań marketingowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Value Media i Synerise partnerami strategicznymi
Kamil Wiszowaty

- Do tej pory budowaliśmy naszą przewagę kompleksowo, łącząc wszystkie działania online poprzez użycie platformy technologicznej Double Click. Cieszymy się, że dzięki partnerstwu z Synerise możemy pójść dalej i zaoferować naszym klientom pełne mierzenie zaangażowania konsumentów zarówno internetowych i stacjonarnych - uzasadnia Kamil Wiszowaty, dyrektor zarządzający Value Media.

- Każdy zna efekt ROPO (Research online Purchase offline). Platforma Synerise umożliwia dokładne mierzenie efektywności całej komunikacji, odpowiadając na pytanie, jaki był wpływ reklamy online na sprzedaż w sklepie stacjonarnym. Korzystamy już z platformy Synerise we współpracy z naszymi klientami i mamy pierwsze sukcesy za sobą - opisuje.

Synerise zarządza platformą zbierającą i analizującą dane zarówno w internecie (kampanie email, push, sms), jak i w tradycyjnych kanałach komunikacji (wifi, sklepy stacjonarne). Celem jest zwiększanie efektywności działań marketingowych poprzez spersonalizowaną komunikację z klientami, automatyzację marketingu oraz rozwój programów lojalnościowych.

- Współpraca z Value Media w ramach Group One to dla nas prawdziwa przyjemność. Połączenie sił obu przedsiębiorstw wraz z technologią, jaką współtworzymy w Synerise, daje ogromne możliwości reklamowe, ale także oszczędności dla klientów - przekonuje Paweł Kukuła, chief business development officer Synerise.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK