Vans kolejne dwa lata z agencją Blame Us

Producent butów i ubrań sportowych Vans (VF Corporation), przedłużył o dwa lata dotychczasową umowę z agencją Blame Us.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vans kolejne dwa lata z agencją Blame Us

Blame Us odpowiedzialna jest za działania z zakresu media relations, PR produktowego, influencer marketingu, organizację eventów i projekty specjalne.

Po stronie agencji działania dla klienta koordynuje Iga Chojnicka, CEO, Paulina Koszczyk, junior account executive oraz Dominika Maciejewska, PR assistant.

Vans to druga marka z portfolio VF Corporation, która współpracuje z Blame Us. We wrześniu ubiegłego roku do grona klientów agencji dołączyła marka Eastpak.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech