„Wiesz czy nie wiesz?” na antenie TVP1 oglądać można było w niedziele o godz. 21.20, w okresie od 12 marca do 21 maja.
Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju wyniosła 1,15 mln osób, co przełożyło się na 9,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,59 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek produkcji.

Teleturniej „Wiesz czy nie wiesz?” względem czwartego sezonu „Sanatorium miłości”, emitowanego wiosną 2022 roku w tym samym paśmie straciło 1,20 mln widzów. Wówczas produkcja gromadziła 2,35 mln widzów. Przełożyło się to na 17,67 proc. udziału w 4+, 11,36 proc. w 16-49 oraz 12,81 proc. w 16-59.
Prowadzącym Tomasz Kammel

„Wiesz czy nie wiesz?” to projekt oparty na formacie firmy FremantleMedia „Who knew?”. W teleturnieju występują dwie drużyny, które rywalizują ze sobą odpowiadając na pytania dotyczące różnych naukowych ciekawostek.
Głównym prowadzącym „Wiesz czy nie wiesz?” jest Tomasz Kammel. Wspiera go Radosław Brzózka, który objaśnia widzom zjawiska naukowe o których będzie mowa. - Co robią wydry morskie, kiedy śpią? Co może obrać czosnek w kilka sekund? To tylko niektóre z nietypowych pytań zadawanych w tym niecodziennym teleturnieju. Jest zabawny, wciągający i łatwy do naśladowania i daje obietnicę, że z każdego odcinka wyniesiesz coś zupełnie nowego - czytamy w opisie formatu na stronie FremantleMedia.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/casting-sanatorium-milosci-6-sezon-premiera,7169660380256385a ##












