PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W 2019 roku wydatki na reklamy w podcastach przekroczą miliard dolarów. Format jest coraz atrakcyjniejszy i dojrzały
Wydatki na reklamę telewizyjną w czerwcu spadły o 5 proc. Na czele Polsat i Procter & Gamble
W maju spadła liczba spotów reklamowych w telewizji. Na czele Polsat i Lidl Polska
KRRiT wydała w 2018 roku 26 mln złotych. Do Rady wpłynęły 2093 skargi
KRRiT wydała w 2018 roku 26 mln złotych. Do Rady wpłynęły 2093 skargi
Reklama telewizyjna w kwietniu warta 2,87 mld zł. Wyemitowano 2,99 mln spotów
Pieniądze najpopularniejszym prezentem na Pierwszą Komunią Świętą (infografika)
Google Play pomoże kontrolować wydatki na aplikacje
Google Play pomoże kontrolować wydatki na aplikacje
Nielsen: reklama telewizyjna w I kwartale warta 6,44 mld zł
W marcu mniej reklam w telewizji. Polsat i TVN ze spadkami wpływów
Polsat zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej, traci TVN. Najwięcej wydaje US Pharmacia
Wpływy reklamowe telewizji wzrosły o prawie 9 procent w styczniu. Na czele Polsat i Aflofarm
2,87 mln spotów reklamowych w telewizji. TVN wyprzedził Polsat
Grudzień pod względem finansowym najtrudniejszy dla Polaków
Grudzień pod względem finansowym najtrudniejszy dla Polaków
Wpływy reklamowe telewizji wzrosły o 5 proc. - Aflofarm wydaje najwięcej. Mocno w górę Play, Allegro i Nestle (TOP 20)
Ponad 70 proc. Polaków planuje tej jesieni duże wydatki
Ponad 70 proc. Polaków planuje tej jesieni duże wydatki
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"
Polski student średnio żyje za 1900 zł miesięcznie, ponad połowę sam zarabia
Polski student średnio żyje za 1900 zł miesięcznie, ponad połowę sam zarabia
Rośnie liczba spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych
1,6 mld zł na reklamę telewizyjną w lipcu. Wyemitowano 2,81 mln spotów
TVP na mundialu zarobiła 10 mln zł. Jacek Kurski: Pokazaliśmy rynkowi, że oglądalność meczów jest wyższa
TVP na mundialu zarobiła 10 mln zł. Jacek Kurski: Pokazaliśmy rynkowi, że oglądalność meczów jest wyższa
Rynek reklamy telewizyjnej cennikowo wart 14,1 mld zł w I półroczu 2018
2,5 mld zł cennikowo na reklamę telewizyjna w czerwcu. Duże wzrosty TVP1 i TVP2
2,8 mld zł na reklamę telewizyjna w maju. Polsat i Aflofarm liderami
Polskie stacje pokazały w kwietniu 2,8 mln spotów. Liderami Polsat i Aflofarm
Rynek reklamy telewizyjnej w I kwartale 2018 roku wart 6,18 mld zł
Aflofarm ogranicza reklamy w telewizji. Na czele Polsat i Pharmacia
Aflofarm ogranicza reklamy w telewizji. Na czele Polsat i Pharmacia
2,6 mln spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych w lutym
W styczniu polskie stacje telewizyjne wyemitowały 2,73 mln spotów reklamowych
Niemal 3 mln spotów reklamowych w polskich stacjach w listopadzie (raport)
W październiku polskie stacje wyemitowały 2,84 mln spotów reklamowych. Ich wartość wyniosła 2,95 mld zł
W październiku polskie stacje wyemitowały 2,84 mln spotów reklamowych. Ich wartość wyniosła 2,95 mld zł
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 9 proc. Liderem Polsat, duży spadek TVP1
Prawie 60% Polaków uwzględnia przy wydatkach potrzeby swoich partnerów
Prawie 60% Polaków uwzględnia przy wydatkach potrzeby swoich partnerów