W minionym tygodniu - od 14 do 20 marca - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,50 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,71 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej pozycji uplasował się niedzielny koncert „Razem z Ukrainą”, który w TVN miał średnio 2,82 mln osób. Dało to stacji 19,84 proc. udziału.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 20 marca na antenie stacji obejrzało 2,77 mln widzów (20,78 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,23 mln widzów (emisja 15 marca; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,01 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie), a 14. był „Teleexpress” TVP1 (1,86 mln; czwartek).

Tuż za podium w ogólnym rankingu znalazł się serial „Stulecie Winnych”, który w TVP1 w niedzielny wieczór obejrzało 2,32 mln osób. SHR% wyniósł 15,91 proc.
TVN nowym liderem

Udział liderującego TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,55 proc. Wynik stacji zwiększył się o 1,43 pkt. proc. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca szóstego.
Drugie było TVP Info, które miało 8,18 proc. udziału (spadek o 0,38 pkt. proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-ojciec-mateusz-odcinki-2022-rok-gdzie-ogladac,7170013367609473a ##
Podium uzupełnia TVP1, która spadła z miejsca pierwszego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,17 proc. (w dół o 0,87 pkt. proc.).
Wynik czwartego Polsatu wyniósł 7,95 proc. (+ 0,01 pkt. proc.). Stacja spadła z trzeciej lokaty. Piąta była TVP2 (w dół o 0,43 pkt. proc. do 6,97 proc.), która spadła z czwartej lokaty. Z piątego na szóste miejsce spadł kanał TVN24 (- 0,53 pkt. proc. do 6,67 proc.).
Wśród czołowych stacji informacyjnych z 9. na 10. miejsce spadł Polsat News (2,94 proc.; w dół o 0,26 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mask-singer-tvn-ilu-widzow-oglada-nowy-program,7170014791775873a ##
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,50 proc. do 31,64 proc.











