TVP1 nowym liderem, TVP2 i TVN w dół. „M jak miłość”, TCS i „Fakty” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, finałowy konkurs 71. Turnieju Czterech Skoczni oraz „Fakty”. Na pozycję lidera oglądalności wśród stacji awansowała TVP1, która wyprzedziła TVP2 i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP1 nowym liderem, TVP2 i TVN w dół. „M jak miłość”, TCS i „Fakty” hitami
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 2 do 8 stycznia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,62 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,95 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął finałowy konkurs Turnieju Czterech Skoczni 2022/2023. Transmisję zawodów w Bischofshofen w TVN obejrzało 3,38 mln widzów (SHR% na poziomie 28,86 proc.). Konkurs dodatkowo nadawany był w Eurosporcie 1 (1,49 mln widzów; łącznie na obu antenach 4,87 mln).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 8 stycznia na antenie stacji obejrzało 2,95 mln widzów (23,78 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,13 mln widzów (emisja 3 stycznia; 7. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 8 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,02 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 10. były „Wydarzenia” Polsatu (1,91 mln; niedziela).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-telewizyjnej-2022-lider-polsat-aflofarm-sponsoring,7173198991386241a ##

Czwarty był program „Sanatorium miłości”, który w Jedynce 8 stycznia oglądało 2,84 mln widzów (23,23 proc. udziału).

Czołową piątkę uzupełnia nadany w TVP1 historyczny serial „Dom pod dwoma orłami”. Drugi odcinek nowego cyklu śledziło średnio 2,65 mln widzów, co przełożyło się na 22,68 proc. udziału.

grafika

TVP1 wyprzedziła TVP2 i TVN

Udział liderującej Jedynki wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,27 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,26 pkt. proc. TVP1 na miejsce pierwsze awansowała z trzeciej lokaty.

Na drugie miejsce spadła TVP2, która miała 8,51 proc. udziału (spadek o 1,02 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-telewizyjnej-2022-lider-polsat-aflofarm-sponsoring,7173198991386241a ##

Podium uzupełnia Polsat, który spadł z drugiej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,27 proc. (w dół o 0,63 pkt. proc.). Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 8,15 proc. (- 0,03 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,88 proc. do 33,46 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,04 pkt. proc. do 5,19 proc. Szóste było TVP Info (stacja miała 4,69 proc. udziału; + 0,52 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (1,87 proc.; w dół 0,06 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"