Polsat nowym liderem. „M jak miłość”, Polsat SuperHit Festiwal i „Na dobre i na złe” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, Polsat SuperHit Festiwal oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polsat nowym liderem. „M jak miłość”, Polsat SuperHit Festiwal i „Na dobre i na złe” hitami
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 22 do 28 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,95 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się jedna z niedzielnych części Polsat SuperHit Festiwal. Relację z widowiska śledziło 2,74 mln osób (25,72 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-superhit-festiwal-2023-ogladalnosc-hit-kabarety,7169648553904257a ##

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, który w środowy wieczór w TVP2 śledziło 2,13 mln osób (19,90 proc.).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 23 maja na antenie stacji obejrzało 21,93 mln widzów (21,72 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 1,69 mln widzów (emisja 24 maja; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 14 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,41 mln oglądających (środowe wydanie).

grafika

Polsat nowym liderem

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,72 proc. Wynik stacji zwiększył się o 1,17 pkt. proc. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP2, która miała 8,32 proc. udziału (w dół o 0,22 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serial-korona-krolow-jagiellonowie-tvp1-ogladalnosc-2023-rok-kiedy-nowe-odcinki,7173198356043393a ##

Podium uzupełnia TVP1, która spadła z pozycji lidera. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,13 proc. (- 0,72 pkt. proc.). Wynik czwartego TVN wyniósł 7,79 proc. (+ 0,34 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,39 proc. do 33,96 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24. Udział stacji wyniósł 5,88 proc. (+ 0,02 pkt. proc.). Szóste miejsce zajęło TVP Info (5,20 proc. udziału; - 0,04 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. pozycję awansował Polsat News (1,88 proc.; do góry o 0,07 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji