- Dzięki nowej odsłonie Wysokieobcasy.pl planujemy znacznie poszerzyć grupę użytkowniczek serwisu. Chcemy do niego zachęcić zarówno wszystkie czytelniczki wersji drukowanej Wysokich Obcasów, jak i zupełnie nowe osoby – takie, które poszukują wartościowych treści, podanych w przystępny sposób. Bardziej newsowy charakter portalu będzie świetnym uzupełnieniem rozbudowanych treści offline - zapowiada Joanna Mosiej-Sitek, dyrektor wydawnicza grupy „Wysokie Obcasy”.
Serwis ma być maksymalnie przystępny i nowoczesny, odpowiadający na dzisiejsze wymogi ambitnych internautek. Lepiej będą w nim eksponowane felietony oraz materiały partnerów.
Według planów nowa odsłona witryny zostanie udostępniona wiosną br.
Artegence współpracowała już z Agorą przy przygotowaniu nowej wersji portalu Wyborcza.pl, uruchomionej pod koniec 2016 roku.












