Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 24 Września 2017
 
 
 
Michał Cieśla i Olgierd Dobrzyński startują z tvo, nową platformą zakupowo - sprzedażową. ,,To będzie profesjonalna oferta home shopping"
 
Na początek października 2017 zapowiedziano uruchomienie nowego projektu o nazwie tvo - twoje video oferty. Ma to być dostępna w telewizji i internecie platforma pozwalająca na zakup produktów z wielu segmentów i reklamowanie przez producentów ich towarów. - Tvo nie będzie kolejnym kanałem telesprzedażowym. Naszym celem jest zbudowanie profesjonalnej oferty „home shopping”, która będzie oparta o telewizję, internet i urządzenia mobilne - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. Michał Cieśla, prezes zarządu TVO. więcej
 
 
TVN rozważa kontynuację serii ,,Listy do M.". ,,Aby zarobić na kino artystyczne dbamy o ofertę komercyjną"
 
W zeszły piątek Grupa TVN zaprezentowała ofertę filmową na najbliższy sezon - do kin trafią filmy „Listy do M. 3” oraz „Podatek od miłości”. Konferencja odbyła się w ramach 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Dyrektor programowy TVN Edward Miszczak zapowiedział, że stacja rozważa kontynuację serii „Listy do M.”. więcej
 
 
Polkomtel, Natur Produkt Zdrovit i Kino Świat z największymi wzrostami wydatków reklamowych (Top 10)
 
Przez osiem miesięcy br. wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w skali roku o niespełna 2 proc. W tym okresie Polkomtel zwiększył nakłady niemal o połowę, a Natur Produkt Zdrovit i Polkomtel - prawie o 40 proc. więcej
 
 
Polscy internauci częściej oglądają wideo niż czytają blogi i korzystają z social media, Dropbox popularniejszy od Ubera i Twittera
 
Treści wideo w sieci ogląda prawie 90 proc. polskich internautów, natomiast z social media aktywnie korzysta dwie trzecie, blogi czyta prawie 60 proc., a samemu bloguje ponad 20 proc. Komunikatory są u nas dużo mniej popularne niż globalnie, a Dropbox - dużo popularniejszy od Ubera i Netflixa. więcej
 
 
Polska Press Grupa zamyka Wiadomości24.pl. ,,Użytkownicy przenieśli się do social media"
 
Serwis dziennikarstwa obywatelskiego Wiadomości24.pl, uruchomiony w 2006 roku, kończy działalność. Jego właściciel, Polska Press Grupa, uzasadnia, że witryna notowała coraz niższą popularność, bo internauci wolą zamieszczać wiadomości na portalach społecznościowych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Grzegorz Hajdarowicz kupił Alvernia Studios od Stanisława Tyczyńskiego, kompleks wyceniono na 50 mln euro więcej
 
Juliusz Braun: Nielsen to było rozsądne rozwiązanie. Cały rynek posługiwał się tymi badaniami więcej
 
Ministerstwo chce, żeby TVP dalej ograniczyła reklamy piwa. Eksperci: nadawca sam tego nie zrobi, bo sporo by stracił więcej
 
Polski ,,Vogue" ukaże się w nakładzie 160 tys. egz. ,,Tytuł wyczekiwany" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Zespół redakcyjny Cavatina
Tele Sales Executive (ONLINE + PRINT) Media Impact Polska
TV & Video Campaign Planner K2
DJ / Prezenter Radiowy Grupa ZPR Media
Account Executive Media Impact Polska
Audience Researcher Onet.pl
Designer/Koordynator Kreatywny TVN
REALIZATOR ŚWIATŁA TVN
OPERATOR KAMERY STUDIO TVN
SENIOR ACCOUNT MANAGER / domy mediowe Grupa ZPR Media
Konsultant ds. Sprzedaży Online TVN
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Graphic Designer GPD
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Michał Cieśla i Olgierd Dobrzyński startują z tvo, nową platformą zakupowo - sprzedażową. ,,To będzie profesjonalna oferta home shopping"

Na początek października 2017 zapowiedziano uruchomienie nowego projektu o nazwie tvo - twoje video oferty. Ma to być dostępna w telewizji i internecie platforma pozwalająca na zakup produktów z wielu segmentów i reklamowanie przez producentów ich towarów. - Tvo nie będzie kolejnym kanałem telesprzedażowym. Naszym celem jest zbudowanie profesjonalnej oferty „home shopping”, która będzie oparta o telewizję, internet i urządzenia mobilne - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. Michał Cieśla, prezes zarządu TVO. więcej

TVN rozważa kontynuację serii ,,Listy do M.". ,,Aby zarobić na kino artystyczne dbamy o ofertę komercyjną"

W zeszły piątek Grupa TVN zaprezentowała ofertę filmową na najbliższy sezon - do kin trafią filmy „Listy do M. 3” oraz „Podatek od miłości”. Konferencja odbyła się w ramach 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Dyrektor programowy TVN Edward Miszczak zapowiedział, że stacja rozważa kontynuację serii „Listy do M.”. więcej

Jesień w TTV: cztery nowe programy, jako hit stacji zapowiadana ,,Druga Twarz" z Karoliną Gilon

W jesiennej ramówce stacji TTV zadebiutują cztery programy, w tym zapowiadana jako hit stacji „Druga Twarz”, z Karoliną Gilon. -  Od samego początku stawiałam na prawdziwe sytuacje, prawdziwych ludzi, Polskę różnorodną, nie wstydzącą się czasami swoich dziwactw - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.   więcej

TV Puls przesuwa emisję ,,Lekarzy na start" na godz. 16.30, a ,,Lombardu. Życie pod zastaw" - na 18.40

Od 25 września 2017 roku codzienny serial TV Puls „Lekarze na start” będzie pokazywany o godz. 16.30, czyli niemal trzy godziny wcześniej niż dotychczas. Zmieni się również godzina emisji innego serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, który teraz widzowie będą mogli oglądać o 18.40. więcej

520 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego w TVP1

W nowym sezonie program „Warto rozmawiać” ogląda średnio 524 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Jana Pospieszalskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Teleturniej ,,Milionerzy" ogląda 1,8 mln widzów, TVN wiceliderem

Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce ogląda średnio 1,78 mln osób. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

950 tys. widzów drugiego sezonu programu ,,Pierwsza randka"

Drugi sezon „Pierwszej randki” gromadzi średnio 950 tys. osób. TVP2 w czasie emisji rozrywkowego programu przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, a oglądalność spada z odcinka na odcinek. więcej

,,Nasz nowy dom 9" ogląda 1,47 mln widzów. Polsat wiceliderem w grupie 16-49

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,47 mln osób. Polsat w czasie emisji wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów. więcej

,,Sposób na suknię" nowością TLC. Emisja od 17 października

We wtorek, 17 października 2017 roku TLC rozpocznie emisję nowego programu „Sposób na suknię”, który poprowadzą projektantka Magdalena Socha-Włodarska i stylista Adam Chowański. więcej

,,Cicha noc" Piotra Domalewskiego zdobyła Złote Lwy na 42. FPFF w Gdyni

Film „Cicha noc” w reżyserii debiutującego Piotra Domalewskiego zdobył najważniejszą nagrodę Złotych Lwów na zakończonym w sobotę 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. Wyróżnienia trafiły także w ręce twórców filmów „Ptaki śpiewają w Kigali”, „Najlepszy”, „Pokot”, „Pomiędzy słowami” i „Wieża. Jasny dzień”. więcej

Nowa taryfa ,,nc+ Telefon": nielimitowane połączenia i SMS-y, 10 GB internetu i TV w kieszeni

Platforma nc+ wprowadza nowy plan taryfowy w ofercie „nc+ Telefon”: z nielimitowanymi rozmowami i esemesami, paczką internetu 10 GB oraz usługą „TV w kieszeni”. Plan taryfowy dostępny jest w promocji, obejmującej nawet 3 miesiące bez abonamentu. więcej

Zdrowie.tvn.pl nowym serwisem zdrowotnym Grupy TVN

Grupa TVN uruchomiła nowy serwis internetowy poświęcony tematyce zdrowotnej. - To kompendium wiedzy medycznej stworzonej przez lekarzy i specjalistów, opisanej w zrozumiały sposób - mówi Anna Kęsicka, dyrektor Agencji TVN. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Novika poprowadzi audycję ,,Lekkość bitu" w Chillizet

Katarzyna Novika Nowicka poprowadzi autorską audycję muzyczną „Lekkość bitu” w Chillizet. Ostatnio pracowała w radiowej Czwórce. więcej

 
Jedna trzecia rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM, RMF MAXXX awansowało na drugie miejsce

Pozycja lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polkomtel, Natur Produkt Zdrovit i Kino Świat z największymi wzrostami wydatków reklamowych (Top 10)

Przez osiem miesięcy br. wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w skali roku o niespełna 2 proc. W tym okresie Polkomtel zwiększył nakłady niemal o połowę, a Natur Produkt Zdrovit i Polkomtel - prawie o 40 proc. więcej

Polacy w wieku do 40 lat mniej zirytowani reklamami, uważają je za źródło informacji o markach

Wśród osób młodych, urodzonych w latach 80. i 90. wskaźnik irytacji reklamą jest niższy niż u pokoleń starszych. Jednym z powodów jest m.in. to, że młodzi stosunkowo mało czasu poświęcają na oglądanie telewizji oraz zupełnie inaczej postrzegają przekaz reklamowy - wynika z nowych danych opracowanych przez dom mediowy OMD. więcej

Piłkarz z ,,FIFA 18" pierwszym wirtualnym ambasadorem marki Coca-Cola (wideo)

Koncern Coca-Cola promuje markę Coca-Cola Zero w grze EA Sports „FIFA 18”, która pojawi się na rynku 29 września br. Bohaterem akcji jest wirtualny piłkarz Alex Hunter, który tym samym został ambasadorem Coca-Cola Zero. więcej

Karol Strasburger w nowej odsłonie kampanii Towarzystwa Obrotu Energią (wideo)

Ruszyła czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii ostrzegającej przed działaniami nieuczciwych sprzedawców energii. Podobnie jak w latach ubiegłych, twarzą działań organizowanych przez Towarzystwo Obrotu Energią, jest Karol Strasburger. więcej

Apple w reklamie iPhone'ów 8 pokazuje 8 powodów, dla których warto je mieć (wideo)

Apple opublikowało reklamę iPhone'a 8 i iPhone'a 8 Plus, w której prezentuje 8 rzeczy do pokochania w smartfonach. więcej

Nowy Nissan X-Trail reklamowany jako ,,partner rodzinnych wyzwań" (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Nissan X-Trail. Akcja jest realizowana pod hasłem „partner rodzinnych wyzwań”. więcej

Karolina Krawczyk za Tomasza Domańskiego pokieruje działem marketingu Pandora Jewelry CEE

Karolina Krawczyk objęła stanowisko interim marketing directora w firmie produkującej biżuterię Pandora Jewelry CEE. Zastąpiła Tomasza Domańskiego, który rozstał się z firmą. więcej

Piękna gra świateł promuje kultowe pozycje z menu McDonald's

Francuski oddział agencji TBWA przygotował dla McDonald’s kampanię promującą popularne produkty z oferty sieci. Do stworzenia plakatów „Open late” użyto tysięcy lampek, które dały niezwykły efekt wizualny. więcej

Czy performance rządzi? Rzecz o marketingu efektywnościowym

W naszej branży często słyszy się, zwłaszcza ze strony agencji performance’owych, że to właśnie ten rodzaj marketingu generuje najwyższe zwroty z inwestycji. Z drugiej strony, inne podmioty, np. tradycyjne agencje ATL, mogą twierdzić, że tylko branding buduje długotrwałe związki klienta z marką i przez to jest bardziej efektywny niż performance. Jak jest naprawdę? - na to pytanie próbuje odpowiedzieć Piotr Futymski, strategy & analytics director w iProspect. więcej

Dane, głębsze wchodzenie w ich analizę, konwersja, bezpieczeństwo marki (relacja z targów Dmexco)

Największe marki już nie chcą pracować z agencjami digitalowymi. Chcą po prostu partnera oferującego komunikację marek i produktów zintegrowaną całkowicie z e-commerce, gdzie przetwarzanie danych i ich konwersja na adekwatne miary, wpływają bezpośrednio na skuteczność, adekwatność  i koszty działań. Zapewniają też bezpieczeństwo markom - spostrzeżeniami z tegorocznej konferencji Dmexco, która odbyła się 13 i 14 września w Kolonii dzieli się z Wirtualnemedia.pl Rafał Wasyluk, business&product development director z Saatchi&Saatchi IS. więcej

Maciej Kapuściński dyrektorem w dziale realizacji kampanii reklamowych Result Media

Maciej Kapuściński awansował w agencji marketingu internetowego Result Media z SEM managera na dyrektora w dziale realizacji kampanii reklamowych. więcej

VanLeif wygrywa przetarg na obsługę Spokey

Agencja VanLeif wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingową marki Spokey - producenta sprzętu i odzieży sportowej. więcej

Psychoterapeutka Katarzyna Miller w kampanii VOX ,,Porozmawiajmy o wnętrzu"

Firma wnętrzarska VOX wystartowała z niestandardową akcją „Porozmawiajmy o wnętrzu”, do której zaangażowano psycholożkę i psychoterapeutkę Katarzynę Miller. Za kampanię odpowiada dział marketingu i PR VOX przy wsparciu agencji White Ducky i Home Sweet Home PR. więcej

Ola Łatecka i Mateusz Reiss w dziale kreacji Grandes Kochonos Digital

Do zespołu kreacji Grandes Kochonos Digital dołączyli Ola Łatecka jako junior designer oraz Mateusz Reiss jako art director. więcej

Zdrowe zalety orzechów Felix promowane na kanałach VoD i na YouTube

Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Za realizację kampanii odpowiadają PZL, Vizeum, Faceaddicted oraz Amnet Polska. więcej

Puszki Tiger Energy Drink z kodami dającymi 1 GB w Virgin Mobile

Ruszyła promocja Virgin Mobile i Tiger Energy Drink, w ramach której w sklepach Żabka i Freshmarket dostępna jest limitowana edycja puszek napoju energetyzującego, które zawierają kody aktywujące bezpłatny pakiet 1 GB u operatora. więcej

Marketing w rytmie hip-hopu: Pezet, O.S.T.R., Ten Typ Mes, Sokół i... Funky Filon (wideo)

O najciekawszych polskich akcjach marketingowych z udziałem wykonawców hip-hopowych pisze Maciej Koński z FaceAddicted. Są to m.in. kampanie Microsoftu i Sprite’a z Pezetem i Małolatem, Tigera z Sokołem, EB z Ten Typ Mes oraz Hennessy z O.S.T.R. więcej

Jak Napoleon powiedział ,,bonjour" w reklamach Carrefour (case study)

Przedstawiamy opis pierwszej odsłony kampanii reklamowej hipermarketów Carrefour z udziałem Napoleona (odgrywanego przez Jacka Braciaka). Akcję relacjonują jej autorzy: agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, firmy producenckie Dobro i Platige Image oraz dom mediowy Arena Media. więcej

Rada Polskiej Fundacji Narodowej przyjęła wyjaśnienia ws. ,,Sprawiedliwych sądów", w zarządzie Antoni Kolek z ZUS

Rada Polskiej Fundacji Narodowej zapoznała się z dokumentami i wyjaśnieniami zarządu PFN dotyczącymi kampanii „Sprawiedliwe sądy”. Zwróciła uwagę, że akcja jest zgodna z prawem i skierowana głównie do obywateli. Do zarządu PFN powołano Antoniego Kolka, dyrektora gabinetu prezesa w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. więcej

Virgin Atlantic komediowym show promuje wi-fi na pokładach swoich samolotów

Brytyjskie linie lotnicze Virgin Atlantic w ramach promocji wi-fi na pokładach swoich samolotów, nawiązało współpracę z satyryczką Abbi Jacobson. więcej

Papert Pictures odpowiada za sesję zdjęciową i filmy kolekcji Wólczanka i Lambert

Agencja kreatywno-produkcyjna Papert Pictures nawiązała współpracę  z Vistula Group, której efektem są sesje zdjęciowe oraz filmy wizerunkowe linii Wólczanka oraz Lambert. Strony nie informują o szczegółach podpisanej umowy. więcej

 
 
 
PRASA
 
PMPG Polskie Media po zamknięciu drukarni pożegnała się z jedną trzecią pracowników

Na koniec czerwca br. firma PMPG Polskie Media (należą do niej m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”) miała 42 etatowych pracowników, o 23 mniej niż średnio w ub.r. Spółka wyjaśnia, że ten spadek wynika z zamknięcia drukarni. więcej

Time Inc. ze słabszymi wynikami w III kwartale, chce sprzedać część majątku

Amerykański koncern wydawniczy Time Inc. zapowiedział, że jego wyniki finansowe w III kwartale br. mogą być słabsze od oczekiwanych. To już kolejny okres spadków, firma zapowiada program oszczędnościowy oraz wystawienie na sprzedaż niektórych elementów swojego majątku. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I półroczu, tylko ,,NG Traveler" na plusie

W segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszym półroczu br. dwa z trzech tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic Polska”. Wzrost odnotował tylko „NG Traveler” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Katowicka ,,Gazeta Wyborcza" z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego rozpoczynają akcję ,,Śląskie bez smogu!"

„Gazeta Wyborcza Katowice” wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego rozpoczynają akcję „Śląskie bez smogu!”. Jej celem jest wypracowanie sposobów na rozpowszechnianie wśród mieszkańców regionu wiedzy o szkodliwości zanieczyszczeń i o uchwale antysmogowej, która obowiązuje od początku września. więcej

Inmedio z promocją ,,Ekipa urwisów"

W sieci salonów prasowych Inmedio, Inmedio Cafe i Inmedio Trendy ruszyła promocja „Ekipa urwisów”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Michał Cieśla i Olgierd Dobrzyński startują z tvo, nową platformą zakupowo - sprzedażową. ,,To będzie profesjonalna oferta home shopping"

Na początek października 2017 zapowiedziano uruchomienie nowego projektu o nazwie tvo - twoje video oferty. Ma to być dostępna w telewizji i internecie platforma pozwalająca na zakup produktów z wielu segmentów i reklamowanie przez producentów ich towarów. - Tvo nie będzie kolejnym kanałem telesprzedażowym. Naszym celem jest zbudowanie profesjonalnej oferty „home shopping”, która będzie oparta o telewizję, internet i urządzenia mobilne - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. Michał Cieśla, prezes zarządu TVO. więcej

Polscy internauci częściej oglądają wideo niż czytają blogi i korzystają z social media, Dropbox popularniejszy od Ubera i Twittera

Treści wideo w sieci ogląda prawie 90 proc. polskich internautów, natomiast z social media aktywnie korzysta dwie trzecie, blogi czyta prawie 60 proc., a samemu bloguje ponad 20 proc. Komunikatory są u nas dużo mniej popularne niż globalnie, a Dropbox - dużo popularniejszy od Ubera i Netflixa. więcej

Polska Press Grupa zamyka Wiadomości24.pl. ,,Użytkownicy przenieśli się do social media"

Serwis dziennikarstwa obywatelskiego Wiadomości24.pl, uruchomiony w 2006 roku, kończy działalność. Jego właściciel, Polska Press Grupa, uzasadnia, że witryna notowała coraz niższą popularność, bo internauci wolą zamieszczać wiadomości na portalach społecznościowych. więcej

Google zwróci reklamodawcom część strat za boty generujące fałszywy ruch na stronach

Google zapowiedział że będzie wypłacał rekompensaty reklamodawcom którzy tracą pieniądze z powodu generowania fałszywego ruchu reklamowego przez internetowe boty. Ofiary oszustw mogą liczyć na zwrot do 10 proc. swoich wydatków reklamowych. więcej

Transatlantycki kabel Microsoftu i Facebooka prześle dane z prędkością 160 Tb/s

Microsoft i Facebook poinformowały o zakończeniu montażu transatlantyckiego kabla o nazwie Marea, który połączył Stany Zjednoczone i Europę. Nowa międzykontynentalna infostrada o długości 6400 kilometrów ma być alternatywnym połączeniem pomiędzy kontynentami i oferować przepustowość na poziomie 160 Tb/s. więcej

Twitter będzie emitował seriale telewizji Fox. Na początek ,,Empire", ,,The Mick" i ,,Ghosted"

Telewizja Fox rozpoczęła współpracę z Twitterem, w ramach której w serwisie mają się pojawiać w streamingu seriale produkowane przez Fox Broadcasting Company. Na początek w planach jest nadawanie znanych już seriali „Empire” i „The Mick”, a także przedpremierowych odcinków nowej serii zatytułowanej „Ghosted”. więcej

Dane klientów Netii dostępne w sieci, firma oskarża byłego pracownika

Dane osobowe kilkuset użytkowników Netii pojawiły się w internecie, a dostęp do nich był możliwy bez żadnych zabezpieczeń. Operator przyznaje się do incydentu, a winą za wyciek informacji obarcza byłego pracownika Netii, na którego złożono doniesienie na policję. więcej

Mark Zuckerberg: informacje o politycznych reklamach na Facebooku będą jawne

Mark Zuckerberg zapowiedział większą przejrzystość dotyczącą politycznych reklam zamieszczanych na Facebooku. Ogólnie dostępne mają być dane dotyczące podmiotów zlecających zamieszczenie w serwisie tego typu przekazów. Zuckerberg obiecał też pełną współpracę z amerykańskimi władzami odnośnie wpływania zewnętrznych sił na wynik wyborów w USA. więcej

Mark Zuckerberg sprzeda akcje za 13 miliardów dolarów, przeznaczy je na cele charytatywne

Mark Zuckerberg zapowiedział, w ciągu nadchodzącego półtora roku sprzeda partię należących do niego akcji Facebooka za kwotę 13 miliardów dolarów. Pieniądze zostaną przeznaczone na cele charytatywne, co jest częścią szerokiego planu Zuckerberga i Priscilli Chan wydania prawie wszystkich pieniędzy z udziałów w Facebooku na dobroczynność. więcej

Morizon zmienia nazwę na MZN Property, marka Morizon.pl skupi się na nieruchomościach

Firma Morizon prowadząca popularną wyszukiwarkę nieruchomości w polskim internecie zmieniła nazwę na MZN Property. Decyzja jest związana z realizacją strategii budowy OneStopShop, w ramach którego użytkownicy znajdą wszystkie usługi niezbędne w procesie transakcji na rynku nieruchomości. więcej

Panoptykon: w projekcie zmian w ustawie o ochronie danych osobowych problematyczny wybór prezesa nowego urzędu

Ministerstwo Cyfryzacji przedstawiło projekt nowej ustawy o ochronie danych osobowych, która ma dostosować polskie przepisy do norm unijnych. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Facebook i Grupa WP zapewniają swą gotowość na nowe regulacje, a fundacja Panoptykon na gorąco wskazuje zalety i wady planowanej ustawy. - Pozytywne elementy to uprawnienia organizacji w zakresie postępowań o naruszenie ochrony danych czy powołanie Funduszu Ochrony Danych Osobowych. Zastrzeżenia może za to budzić sposób wyboru prezesa nowego urzędu regulacyjnego w zakresie ochrony danych obywateli - ocenia dla nas Katarzyna Szymielewicz, prezes Panoptykon. więcej

Zdrowie.tvn.pl nowym serwisem zdrowotnym Grupy TVN

Grupa TVN uruchomiła nowy serwis internetowy poświęcony tematyce zdrowotnej. - To kompendium wiedzy medycznej stworzonej przez lekarzy i specjalistów, opisanej w zrozumiały sposób - mówi Anna Kęsicka, dyrektor Agencji TVN. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Co trzecia firma skarży się na brak odpowiednich pracowników

Niemal co trzeci przedsiębiorca skarży się na problem z pozyskaniem pracowników o odpowiednich kwalifikacjach - wynika z badań Keralla Research i Kantar Millward Brown. więcej

Prezydent Andrzej Duda z 74 proc. zaufaniem społecznym; szef MON Antoni Macierewicz z 55 proc. nieufności

Prezydent Andrzej Duda cieszy się największym (74 proc.) zaufaniem społecznym - wynika z sondażu CBOS. Na kolejnych miejscach są: premier Beata Szydło (57 proc.) i Paweł Kukiz (51 proc.). Liderami rankingu nieufności są szef MON Antoni Macierewicz (54 proc.) i szef PO Grzegorz Schetyna (49 proc.). więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Wizerunek Polskiej Fundacji Narodowej legł w gruzach

Kampania „Sprawiedliwe sądy” zrujnowała wizerunek Polskiej Fundacji Narodowej jako tej, która miała dbać o wizerunek Polski na arenie międzynarodowej. Jej język jest skandaliczny, wiarygodność przekazów zrujnowana, widać słaby warsztat twórców i porażkę w debacie publicznej, bo nie uwzględniono responsu otoczenia - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Konrad Stachurski: z Telewizji Polsat do Music Company

Konrad Stachurski, poprzednio szef działu public relations w Telewizji Polsat rozpoczął pracę w Music Company, firmie zajmującej się produkcją imprez masowych, koncertów halowych i klubowych. więcej

MON zdecydował, które redakcje wejdą na spotkanie z Antonim Macierewiczem. ,,Nie weszły media komercyjne"

Ministerstwo Obrony Narodowej dokonało selekcji redakcji, których przedstawiciele mogli wziąć udział w spotkaniu z sekretarzem obrony USA i ministrem obrony narodowej, Antonim Macierewiczem. O sprawie poinformował na Twitterze korespondent Paweł Żuchowski z RMF FM, korespondent tej stacji w USA, którego nie wpuszczono do pentagonu. – Mieliśmy ograniczone możliwości zapraszania mediów - mówi dla Wirtualnemedia.pl mjr. Anna Pęzioł-Wójtowicz, rzeczniczka MON. więcej

Clue PR dla Sekcji Rytmu Serca Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego

Agencja Clue PR nawiązała współpracę z Sekcją Rytmu Serca Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. więcej

Face it! dla marki Gabriél

Agencja Face it! rozpoczęła obsługę marki modowej Gabriél. Została wybrana do tego zlecenia w drodze rekomendacji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
5 polskich startupów wybrano w pilotażowej edycji InCredibles Sebastiana Kulczyka
iPhone 8 Plus i iPhone 8 z najlepszymi aparatami fotograficznymi w smartfonach (Top 10)
Plus, Play, Netia, Virgin Mobile, Mobile Vikings i nc+ chcą przywrócenia opłat w roamingu
Hewlett Packard Enterprise tnie koszty, zwolni 5 tys. pracowników
Apple w reklamie iPhone'ów 8 pokazuje 8 powodów, dla których warto je mieć (wideo)
Asus: nowa seria smartfonów ZenFone 4 wchodzi do Europy, dwa modele w Polsce za 1799-1999 zł (wideo)
MR250 - lusterko samochodowe 3-w-1 Navitel za 349 zł
Rusza przedsprzedaż iPhone'a 8 w Orange, Play i T-Mobile, dostawy pod koniec września (ceny)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Mark Zuckerberg sprzeda akcje za 13 miliardów dolarów, przeznaczy je na cele charytatywne
Co trzecia firma skarży się na brak odpowiednich pracowników
Panoptykon: w projekcie zmian w ustawie o ochronie danych osobowych problematyczny wybór prezesa nowego urzędu
Uber straci licencję na przewozy w Londynie. ,,Niezrozumiała decyzja"
LPP zapowiada wzrost powierzchni sklepów o 10 proc. w 2018 r. i wejście na dwa nowe rynki
Wzrosła liczba przewozów w PKP Cargo, rośnie też zysk. ,,Brak rąk do pracy"
Zrezygnuj z auta - zamieszkasz na swoim za 6 lat
Nowoczesne materiały pozwalają obniżyć wagę samolotów, obniżając koszty przelotów
Rośnie rynek kosmetyków naturalnych w Polsce. ,,Brak standardów i jasnej definicji"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVN rozważa kontynuację serii ,,Listy do M.". ,,Aby zarobić na kino artystyczne dbamy o ofertę komercyjną"
,,Cicha noc" Piotra Domalewskiego zdobyła Złote Lwy na 42. FPFF w Gdyni
"Wataha": Wszyscy ścigają Rebrowa
,,Cicha noc", ,,Najlepszy", ,,Wieża. Jasny dzień" i Jakub Gierszał zgarniają pierwsze nagrody na 42. Festiwalu w Gdyni
"Avatary" ruszają w przyszłym tygodniu
"Bojack Horseman" po raz piąty
"Egzorcysta": Zło znalazło nowy dom
Tom Hanks zagra w filmie "Mężczyzna imieniem Ove"
"Morderstwo w Orient Expressie": Nie ufaj nikomu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj