Archiwum z dnia 2018.06.05
- 00:33 Robert Lewandowski za udział w reklamie dostaje milion zł, inni zawodnicy i trener reprezentacji - ponad dwa razy mniej
- 05:44 „Czarno to widzę 4” od 9 czerwca w FOX Comedy
- 10:15 Lighthouse w przetargu zdobywa obsługę Carlo Rossi Refresh
- 10:41 KRISPOL wspiera edukację dzieci z SOS WIOSKI DZIECIĘCE
- 10:47 To nie drobiazg! Akcesoria łazienkowe w dobrym stylu
- 11:04 Kibicuj naszym i odbierz kasę od MediaMarkt!
- 12:00 Galaretki nadziewane Hellena o smaku oranżady
- 14:01 Domowy sposób na letnie orzeźwienie? Owocowe lody!
- 14:11 W 2017 roku jedynie 1% odpadów poprodukcyjnych Famed Żywiec przekazał do składowania
- 14:35 Planet PR dla GMV
- 15:31 Japan Tobacco zainwestuje w Polsce 100 mln USD w produkcję nowatorskich wyrobów tytoniowych
- 15:43 Nowy serial „Pazury” w HBO GO i HBO3
- 15:58 Prawdziwie bezpieczny dom to nie odległa przyszłość, a teraźniejszość. Jak to możliwe?
- 16:15 Kamila Pendyk: Z Girls in Tech do Data Space
- 16:18 Gryta Balseryte i Linda Egle awansowały w Gemiusie
- 16:36 Okulary na lato dla osób z wadą wzroku – co wybrać?
- 17:03 Finnair oferuje rekordową liczbę lotów do Polski latem 2019 r.
- 18:11 Rittal partnerem konferencji Automation University Special
- 18:32 „Znajdź nowy kolor dla swojego wnętrza” w kampanii farb Beckers Designer Collection (wideo)
- 20:38 Carrefour uruchamia w Polsce GDSN
- 20:54 Adam Bujak i Bronisław Wildstein w Kapitule Orderu Orła Białego
- 21:08 "W smaku polskie" sosy Łowicz w nowej reklamie (wideo)
- 21:28 Monika Zakrzewska nie jest już prezesem Fundacji Rozwoju Rynku Finansowego
- 21:47 Piotr Schmidtke: z Comarchu do Kerris Group
- 22:00 Sachol reklamowany pod hasłem „Nie musi ci to przeszkadzać” (wideo)
- 22:02 Przestrzenna reklama promuje Mercedesa klasy G
- 22:04 CI Games wybrało Defiant Studios do kreacji „Lords of the Fallen 2”
- 22:05 RMF FM liderem w Kielcach. Radio Kielce wyprzedziło Trójkę
- 22:05 Huawei z Groupe PSA: pojazd DS7 wykorzystujący platformę modułową CVMP
- 22:07 „Drużyna marzeń” - nowy cykl audycji w Polskim Radiu 24 na mistrzostwa świata w piłce nożnej Rosja 2018
- 22:08 RMF FM nowym liderem w Częstochowie. Radio Jura awansowało na drugi miejsce
- 22:17 Paulina Złotnicka: z Kompanii Piwowarskiej do Coty
- 22:19 Czołówka piłkarskich mistrzostw świata w Rosji (wideo)
- 22:20 Omni Bar+ - nowy soundbar Harman Kardon za 3999 zł (wideo)
- 22:20 Coca-Cola wspiera kampanię „Zielona wstążka #DlaPlanety”, by przeciwdziałać zanieczyszczeniu planety plastikiem
- 22:21 Daniel Qczaj reklamuje kosmetyki AA Men
- 22:22 Gliwice promują się kampanią telewizyjną "Przyszłość jest tu"
- 22:22 „To nie jest zwykła woda” w reklamach Arctic+ (wideo)
- 22:22 Dolly Parton przygotowuje serial dla Netfliksa
- 22:22 Matthew McConaughey w filmie "White Boy Rick" jest ojcem 14-letniego dilera
- 22:25 Zalando startuje w Czechach i Irlandii. „Pierwsza ekspansja od 2013 roku”
- 22:26 T-Mobile: dwa nowe warianty w ofercie prepaid z usługą Supernet Video
- 22:27 Premium Mobile ze 100 tysiącami kart SIM. „Klienci chcą mieć tanią usługę wysokiej jakości”
- 22:28 Bank Pekao, PKO Bank Polski oraz Credit Agricole z najlepszymi infoliniami wśród banków
- 22:28 Dentsu Aegis Network przejmuje od OMD obsługę mediową Estee Lauder w regionie EMEA
- 22:28 Google pozwala na emisję reklam audio przez platformę DoubleClick
- 22:28 ROG Phone - Asus wprowadza smartfona dla graczy
- 22:29 Samsung Q6F - nowa linia telewizorów QLED
- 22:30 Wymrażanie piwa w nowym spocie Okocimia (wideo)
- 22:30 25 mld zł wyniosła luka w VAT w 2017 roku. „ Jest znacząca przestrzeń do lepszej ściągalności”
- 22:31 Kamil Grosicki reklamuje Sport.pl jako „Twój live” (wideo)
- 22:31 Krzysztof Kuligowski w zespole domu mediowego Vizeum
- 22:32 Wakacyjne przygody Maciej Musiała reklamują Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)
- 22:33 Jessica Mercedes twarzą Top Secret
- 22:33 Marta Prechtlova nową dyrektor marketingu GSK w Polsce
- 22:34 Alstom, dostawca Pendolino zapewni internet WiFi w tych pociągach
- 22:34 IndaHash uruchomiła oddział w Japonii
- 22:35 Tomasz Zimoch i kibice w mundialowej reklamie Biedronki (wideo)
- 22:35 PLL LOT będzie współpracował z izraelskim EL AL
- 22:36 WWDC: macOS Mojave z trybem Dark Mode, porządkowaniem pulpitu i nowym sklepem App Store
- 22:37 Paulina Przybysz, Rosalie i Barbara Wrońska na Open'er Festival 2018
- 22:37 Apple prezentuje watchOS 5 z trybem walkie talkie i sportowymi pojedynkami
- 22:38 Michał Jaszczyk za Pawła Gurgula na czele PepsiCo Polska
- 22:39 Nowe konkursy KRRiT na częstotliwości radiowe. W Wielkopolsce wnioskodawcą prezes Radia Eska
- 22:39 Netflix szuka redaktora naczelnego social mediów na Europę Środkowo-Wschodnią
- 22:39 9 czerwca odbędzie się 22. Piknik Naukowy. Co na event przygotuje Polskie Radio?
- 22:40 Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. „M jak miłość” hitem tygodnia
- 22:41 Krzysztof Grobela dyrektorem regionalnym biura sprzedaży Grupy Radiowej Time w zachodniopomorskim
- 22:41 Katarzyna Nosowska czyta swoją książkę w radiowej Trójce
- 22:42 Nowe działy, layout i dodatek dla pań domu w miesięczniku „Świat Kobiety”
- 22:42 Witold Pasek nie jest już dyrektorem marketingu Grupy Lotos. „Nigdy więcej do państwowej spółki”
- 22:44 Bogdan Rymanowski nie poprowadzi „Śniadania w Polsat News” zamiast Beaty Lubeckiej
- 22:44 Paweł Bylicki jako pierwszy Polak prezesem International Public Relations Network
- 22:45 Nowy skład komisji etyki Polskiego Radia. Na razie bez przewodniczącego
- 22:45 Facebook posądzony o udostępnianie danych użytkowników producentom sprzętu. „Wiele umów zostało już rozwiązanych”
- 22:45 273,8 mln zł wynoszą długi restauratorzy oraz producenci piwa, napojów i lodów
- 22:46 1,6 mln widzów teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia”. 13,07 mln zł z reklam
- 22:47 „Wojenne dziewczyny” straciły 510 tys. widzów. 4,16 mln zł z reklam
- 22:48 „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
- 22:48 Dziennikarka WP oskarża redaktorkę „Wprost” o streszczenie jej artykułu. „Brak źródła niezamierzony, wynikający z niedopatrzenia”
- 22:48 Cyfrowy Polsat pozbywa się 5 kanałów SD od Discovery. W to miejsce pojawią się wersje HD tych stacji
- 22:48 Zapinamypasy.pl kończy działalność. "Projekt nie spinał się finansowo"
- 22:49 Apple: iOS12 będzie szybszy i dostępny dla starszych urządzeń
- 22:51 Discovery pokaże imprezy PGA Tour. Umowa na 2 mld dolarów
- 22:53 Wydawca „Faktu”: nie napisaliśmy o Jacku Kurskim nieprawdy ani nie przegraliśmy z nim procesu
- 22:53 PLL LOT zamówiły sześć kolejnych samolotów Boeing 737 MAX 8
- 22:54 Ilona Januszewska reporterką „Wiadomości”. Wcześniej była pogodynką w TV Republika
- 22:55 HGTV szuka w castingu wśród widzów nowej pary prowadzących (wideo)
- 22:56 Value Media będzie przez rok obsługiwać mediowo Pocztę Polską
- 22:56 1,04 mln widzów „Leśniczówki”. TVP1 stacją trzeciego wyboru
- 22:58 Allegro z Pocztą Polską, UPS i Ruchem - zakupy będzie można odbierać także na stacjach Orlen oraz sklepach Żabka i Freshmarket
- 22:58 Usługi Netii włączone do oferty Plusa i Cyfrowego Polsatu. Jakie pakiety i ceny?
- 23:00 KRRiT po skardze Ordo Iuris upomina Nickelodeon za bajkę „Harmidom”, w której pokazano homoseksualną parę wychowującą dziecko
- 23:07 PiS ma wrócić do dekoncentracji mediów, żeby uderzyć w TVN i Grupę Onet-RASP. „Myślicie, że tak zamkniecie nam usta?”
- 23:33 Wszystkie dzienniki straciły widzów w maju. Tylko „Panorama” na plusie po uwzględnieniu danych z newsowych stacji
- 23:44 Beata Lubecka będzie prowadzić poranne rozmowy w Radiu ZET
- 23:55 Brand New Galaxy przejmuje agencję Stratosfera, dyrektor zarządzającą Monika Kowalewska