Archiwum z dnia 2025.11.30
- 08:08 Markowe duety, które aż proszą się o wspólną reklamę. Oto 17 naszych pomysłów
- 08:09 Gigant rezygnuje z transmitowania rozgrywek piłkarskich w trakcie sezonu
- 08:13 Netflix rozważa zakup praw do Premier League
- 08:21 Niezależne media tworzą wspólną platformę, by konkurować z gigantami
- 08:31 Wewnętrzny kryzys w BBC. Członkowie zarządu kwestionują decyzje prezesa
- 08:33 YouTube przynosi gospodarce dużego kraju europejskiego 1 mld euro rocznie
- 08:38 Zwolnienia w czołowej brytyjskiej gazecie. Powodem spadek ruchu przez AI
- 09:31 "Autentyczni" na Święta w TVN. Wiadomo, kto będzie gościem
- 09:34 Najsłynniejszej influencerce na świecie grozi więzienie
- 10:09 Firma Zygmunta Solorza coraz bliżej wyjścia z węgla. Ponad 100 mln zł straty
- 10:15 IMM prezentuje nowe badanie medialności marek według branż
- 11:06 Dorota Wysocka-Schnepf ruszyła z kanałem na YouTube. "Świat zmienia się na naszych oczach"
- 11:23 Apple pokazało świąteczny spot. Leśne kukiełki nagrano na iPhone 17 Pro
- 11:46 HBO Max z kampanią społeczną o stalkingu. Współpraca z Fundacją Itaka
- 12:57 Rusza "Lego Masters. Kierunek Polska" w TVN. Kubuś oficjalnym sponsorem
- 13:10 Patrycja Herbowska-Tytro szefem sprzedaży i rozwoju w InPulse
- 14:05 Stary telefon nie działa? Orange wyłączył sieć 3G
- 15:54 "Pytanie na śniadanie" ze świątecznym spotem
- 21:38 Republika przesunęła na później program Piotra Nisztora