SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,5 mln widzów „Aplauz aplauz!”. TVN na czele grupy komercyjnej

Nowy show TVN „Aplauz aplauz!” po trzech odcinkach gromadzi 2,5 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji wśród wszystkich oglądających przegrywa z TVP1, ale w grupie komercyjnej jest już liderem.

Article

„Aplauz aplauz!” oglądać można w TVN w niedziele o godz. 20.00 począwszy od 5 września br. Trzy dotąd pokazane odcinki show przyciągnęły przed ekrany 2,49 mln widzów, co zapewniło stacji 15,07 proc. udziału w grupie 4+ i 14,94 proc. w grupie 16-49.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek widowiska, który obejrzało 2,49 mln osób.

Widownia „Aplauz aplauz!” odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

06-09-2015

2 493 991

15,10%

13-09-2015

2 488 032

15,37%

20-09-2015

2 487 588

14,78%

TVN w czasie emisji muzycznego formatu zajmuje drugie miejsce w całym rynku. Liderem jest TVP1, emitująca „Pogodę”, „Dziewczyny ze Lwowa” i raz program „Rolnik szuka żony”, co daje jej 18,77 proc. w grupie 4+. Trzeci jest Polsat („Tylko muzyka”; 12,33 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 6,02 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN jest już liderem, a kolejne pozycje zajmują: Polsat, TVP1 i TVP2.

Oglądalność programu na tle konkurencji

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 099 958

18,77%

12,27%

TVN - Aplauz aplauz

2 489 816

15,07%

14,94%

Polsat

2 037 563

12,33%

13,17%

TVP2

994 306

6,02%

9,20%

 

W programie „Aplauz aplauz!” dzieci śpiewają na scenie z dorosłymi: rodzicami czy dziadkami. Na etapie castingowym było 20 duetów, a do głównej rywalizacji przeszło 12. O losach uczestników decydują jurorzy: Małgorzata Ohme, Anna Rusowicz i Piotr Rubik oraz publiczność w studiu. Show prowadzi Agnieszka Szulim, a produkuje go firma Rochstar.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,5 mln widzów „Aplauz aplauz!”. TVN na czele grupy komercyjnej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kuba
Nudne jak flaki z olejem, same talent shows i paradokumenty.
26 20
odpowiedź
User
jk
mój boze co za dno
26 14
odpowiedź
User
krystian
Dawno nie widziałem, żeby jakikolwiek program miał praktycznie taką samą widownię po pierwszych trzech odcinkach.
17 11
odpowiedź
User
Kaszub
Nudny, bez polotu, przeznaczony dla "Tatusiek i Mamusiek" z Wilanowa i Ursynowa.
Gdzie dobry serial ?- choć jeden
Gdzie dobry paradokument ?- choć jeden
gdzie rozrywka na dobrym poziomie?
Śniadaniówka - nudny, powtarzalny, chaotyczny wynalazek, przytułek dla "spadających" prowadzących.
To wszystko już było - gdzie nowe?
TVN spadał z wyżyn. Brak innowacyjności, techniczny przeciętniak, programowo - kablówka z pod Radomia.
22 13
odpowiedź