SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,5 mln widzów „Aplauz aplauz!”. TVN na czele grupy komercyjnej

Nowy show TVN „Aplauz aplauz!” po trzech odcinkach gromadzi 2,5 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji wśród wszystkich oglądających przegrywa z TVP1, ale w grupie komercyjnej jest już liderem.

Article

„Aplauz aplauz!” oglądać można w TVN w niedziele o godz. 20.00 począwszy od 5 września br. Trzy dotąd pokazane odcinki show przyciągnęły przed ekrany 2,49 mln widzów, co zapewniło stacji 15,07 proc. udziału w grupie 4+ i 14,94 proc. w grupie 16-49.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek widowiska, który obejrzało 2,49 mln osób.

Widownia „Aplauz aplauz!” odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

06-09-2015

2 493 991

15,10%

13-09-2015

2 488 032

15,37%

20-09-2015

2 487 588

14,78%

TVN w czasie emisji muzycznego formatu zajmuje drugie miejsce w całym rynku. Liderem jest TVP1, emitująca „Pogodę”, „Dziewczyny ze Lwowa” i raz program „Rolnik szuka żony”, co daje jej 18,77 proc. w grupie 4+. Trzeci jest Polsat („Tylko muzyka”; 12,33 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 6,02 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN jest już liderem, a kolejne pozycje zajmują: Polsat, TVP1 i TVP2.

Oglądalność programu na tle konkurencji

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 099 958

18,77%

12,27%

TVN - Aplauz aplauz

2 489 816

15,07%

14,94%

Polsat

2 037 563

12,33%

13,17%

TVP2

994 306

6,02%

9,20%

 

W programie „Aplauz aplauz!” dzieci śpiewają na scenie z dorosłymi: rodzicami czy dziadkami. Na etapie castingowym było 20 duetów, a do głównej rywalizacji przeszło 12. O losach uczestników decydują jurorzy: Małgorzata Ohme, Anna Rusowicz i Piotr Rubik oraz publiczność w studiu. Show prowadzi Agnieszka Szulim, a produkuje go firma Rochstar.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,5 mln widzów „Aplauz aplauz!”. TVN na czele grupy komercyjnej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kuba
Nudne jak flaki z olejem, same talent shows i paradokumenty.
odpowiedź
User
jk
mój boze co za dno
odpowiedź
User
krystian
Dawno nie widziałem, żeby jakikolwiek program miał praktycznie taką samą widownię po pierwszych trzech odcinkach.
odpowiedź