SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

50-procentowy wzrost na rynku internetowej reklamy w Polsce

W ubiegłym roku wskaźnik internetowej penetracji osiągnął w naszymkraju poziom 42 procent, co przekłada się na 12,8 milionaużytkowników powyżej 15. roku życia.

Informuje eMarketer, powołując się na dane firmy badawczejSMG/KRC NetTrack. Spośród nich, blisko 65 procent loguje się dosieci codziennie.

Z kolei z danych IAB Polska wynika, że polski rynek internetowejreklamy zanotował w ubiegłym roku 50-procentowy wzrost, osiągającwartość 115 milionów euro. Największy segment stanowiły tutajreklamy w wyszukiwarkach, na które przeznaczono 30,5 milionaeuro.

Reklama online obecnie stanowi ponad 5 procent wszystkichwydatków na reklamę w Polsce i podobnie jak w innych krajach nacałym świecie, jest najszybciej rozwijającym się pod tym względemmedialnym sektorem.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: 50-procentowy wzrost na rynku internetowej reklamy w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl