SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Woźniak-Starak ambasadorką kampanii o odpowiedzialnych adopcjach zwierząt (wideo)

Ruszyła kampania promująca Adopciaki.pl - program, który wspiera odpowiedzialne adopcje bezdomnych psów i kotów realizowana przez Fundację Viva! Akcja dla Zwierząt oraz firmę Nestle Purina. Jego ambasadorką została Agnieszka Woźniak-Starak.

Program stawia na odpowiedzialne i przemyślane adopcje - psy i koty przygotowywane są do adopcji w domach tymczasowych prowadzonych przez wolontariuszy Fundacji Viva!, pod okiem certyfikowanych behawiorystów Coape, a pomoc żywieniową i weterynaryjną zapewnia Purina.

Działania komunikacyjne wokół Adopciaków prowadzone są w sposób stały, głównie przez działania PR i media społecznościowe. Ambasadorką programu została Agnieszka Woźniak-Starak, która od lat wspiera ideę adopcji zwierząt.

Przez wrzesień i październik trwa również akcja „Pomóż Adopciakom razem z Puriną”, której celem jest zwiększenie świadomości programu adopcyjnego oraz zaangażowania marki w tę społeczną inicjatywę.

- Pracując wspólnie z Vivą i Puriną nad założeniami komunikacji, doszliśmy do wniosku, że stawiamy na pozytywną i naturalną promocję tematu.  Postawiliśmy więc głównie na media społecznościowe, bo, obserwując aktywność „psiarzy” i „kociarzy”, uznaliśmy, że Facebook to najlepszy kanał do promocji programu w tej grupie. Dzięki Adopciakom, sama mam psa z adopcji, podobnie jak inne osoby w naszej agencji. Wiemy jak ważny jest to temat i cieszymy się, że od początku możemy współtworzyć komunikację Adopciaków i angażować się w program także społecznie – mówi Justyna Chomicz, integrated communication senior manager w MEC.

W spotach promocyjnych i w filmach reportażowych pokazano, jak zwierzak i człowiek mogą tworzyć „dobrane pary”. - Postanowiliśmy, że nie będziemy epatować nieszczęściem zwierząt, jak robi to wiele organizacji. Nie chcieliśmy utrwalać wizerunku schroniskowego psa z traumą, bo to tylko zniechęca do adopcji albo sprawia, że ktoś podejmuje decyzję pod wpływem emocji, a potem nie potrafi sobie z takim zwierzakiem poradzić. Dlatego cała kreacja została oparta na pozytywnych emocjach.  Posty publikowane przez Adopciaki w ramach kampanii zebrały do tej pory ponad 30 000 polubień i prawie 7000 ponownych udostępnień, a jesteśmy dopiero w połowie kampanii - mówią Karol Szczawiński i Andrzej Górski, założyciele domu contentowego Uszka w Barszczu odpowiedzialnego za kreację i planowanie działań w social media.

Na Facebooku zamieszczane są również filmy promocyjne i reportażowe opowiadające o udanych adopcjach i zwierzęco-ludzkich przyjaźniach.

Dodatkowo do końca października trwać będzie akcja „Pomóż Adopciakom razem z Purina”, która zachęca do wsparcia programu w dwojaki sposób. Z jednej strony „podanie łapy” w internecie, czyli kliknięcie na landing page’u www.purinawspiera.adopciaki.pl oznacza przekazanie przez firmę 1 zł na rzecz programu, aż do uzbierania kwoty 100 tys. zł. Z drugiej strony, akcja ma swoją odsłonę w sieciach detalicznych, gdzie 1proc. ze sprzedaży produktów Purina we wrześniu i październiku również trafi na konto Adopciaków. Kampania promocyjna wykorzystuje głównie media społecznościowe i OOH.

W ramach kampanii prowadzona jest również stała współpraca z mediami, celebrytami i influencerami, eventy oraz inne działania PR, za które odpowiada bezpośrednio Fundacja Viva!.

20 września ruszył konkurs Dobrane Pary www.dobranepary.adopciaki.pl, w którym Adopciaki zachęcają do podzielenia się własną historią adopcyjną. Najlepsze historie, wybrane przez jury złożone z ekspertów, celebrytów i internautów, zostaną sfilmowane, a ich bohaterowie dołączą do grona ambasadorów Adopciaków. Konkurs trwać będzie przez cały październik - Miesiąc Dobroci dla Zwierząt, a jego rozstrzygnięcie przypada na 25 października - Dzień Kundelka.

Partnerem strategii komunikacji, który odpowiada za zakup mediów do zaplanowanych działań jest dom mediowy MEC. Za kreację i strategię kampanii  oraz realizację filmów promocyjnych i reportaży odpowiada dom contentowy Uszka w Barszczu.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Woźniak-Starak ambasadorką kampanii o odpowiedzialnych adopcjach zwierząt (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adopciak
Łoooomatkojedyna....! Co tu się dzieje?
odpowiedź