Andrzej Piaseczny twarzą nowej kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje

Andrzej Piaseczny został twarzą najnowszej kampanii wizerunkowej zatytułowanej “Największe przeboje lat 80. i 90.” promującej Radio Złote Przeboje (Grupa Eurozet). Wokalista pojawi się nie tylko na billboardach, ale i na antenie rozgłośni.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Andrzej Piaseczny twarzą nowej kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje
mat.prasowe

Najnowsza kampania Radia Złote Przeboje obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach, w których można usłyszeć rozgłośnię, a także wybrane portale internetowe oraz media społecznościowe. Akcję promuje swoją twarzą Andrzej Piaseczny. Wybór wokalisty nie jest przypadkowy.

“To jedna z kultowych polskich gwiazd muzycznych lat 90. XX wieku, wciąż obecnych na rynku. Teraz słuchacze Radia Złote Przeboje mają okazję poznać go jeszcze bliżej za sprawą nowego cyklu ‘Największe przeboje lat 80. i 90. według Andrzeja Piasecznego’” –  czytamy w komunikacie rozgłośni. 

Artysta będzie pojawiać się na antenie codziennie od poniedziałku do piątku po godzinie 10:00 w audycjach rozmowy o muzyce, filmie, modzie i innych tematach związanych ze wspomnieniami z lat 80. i 90. Ponadto w związku z kampanią dla słuchaczy przygotowano konkurs, w którym do wygrania są radyjka z limitowanej serii Radia Złote Przeboje sygnowane nazwiskiem Piasecznego.

 “Żeby otrzymać nagrodę należy słuchać uważnie programu i zebrać w odpowiedniej kolejności ukryte w ciągu dnia słowa piosenkarza, które składają się w trzywyrazowe zdanie. Następnie nagrać je na sekretarkę wraz z odpowiedzią na pytanie: "Za co najbardziej lubisz Radio Złote Przeboje?'” – informuje nadawca. 

Za kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiadał Dział Marketingu Grupy Eurozet.

Radio Złote Przeboje to jedna z dziewięciu rozgłośni wchodząca należących do Grupy Eurozet (Radio ZET, TOK FM, Antyradio, Radio Plus, Radio Pogoda, Meloradio, Rock Radio i Chillizet). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami