SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aplikacja vod.pl w nowej wersji z lepszym filtrowaniem i formami płatności

Należący do Ringier Axel Springer Polska serwis wideo vod.pl wprowadził nową odsłonę swojej mobilnej aplikacji. Znalazły się w niej między innymi udoskonalone narzędzia do filtrowania treści oraz nowe formy płatności za udostępniane filmy, seriale i programy.

Wydawca podkreśla, ze uaktualniona aplikacja vod.pl została zaprojektowana tak, aby umożliwić jak najszybsze odnalezienie poszukiwanych treści - dostępną ofertę można filtrować według kategorii: filmy, seriale, programy, dokumenty i programy Onetu. W każdej z nich można znaleźć podział na przydatne sekcje tematyczne.

- Naszym celem było dostarczenie aplikacji, która jak najłatwiej i najszybciej pozwoli znaleźć użytkownikowi interesujący film czy program. Dzięki zmianom użytkownik ma na wyciągnięcie ręki ponad 8 tys. treści wideo, znalezienie interesujących produkcji jest szybsze, wynajdywanie treści intuicyjne, a płatność za nie jest bezproblemowa. Dopełnieniem nowych możliwości w płatnościach będzie wprowadzenie w aplikacji na iOS możliwości płatności Apple – zaznacza w komunikacie Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający vod.pl.

Wygodniejsze płatności i filmy w telewizorze

Aktualizacja wersji na systemy iOS i Android ma stawiać na polepszenie stabilności i intuicyjności aplikacji. Według zapowiedzi trwają prace nad zmianami, które skupią się na dostarczaniu funkcjonalności pozwalającym użytkownikom sprawne zarządzanie ulubionymi treściami oraz umożliwiającymi castowanie ich z aplikacji mobilnej na telewizory.

Płatności za oglądane materiały można dokonywać bezpośrednio w aplikacji Android – za pomocą Blika, przelewów online, kart kredytowych lub płatnych SMS-ów.

Wersja aplikacji na system iOS również doczekała się szeregu poprawek, dzięki którym użytkownicy otrzymali dostęp do całej biblioteki filmów w vod.pl.

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku br. vod.pl odwiedziło 3,79 mln realnych użytkowników, czyli 13,64 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 16,54 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 37 minut i 51 sekund.

Dołącz do dyskusji: Aplikacja vod.pl w nowej wersji z lepszym filtrowaniem i formami płatności

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Beck
Doceniam trud ludzi ktorzy nad tym pracuja, ale to zywy trup, niestety.
odpowiedź
User
Mirek
Nadal brak aplikacji na Apple TV, to lekceważenie dużej grupy klientów. Warto dodać, że aplikacja nadal nie rozwiązuje najbardziej palących problemów na sprzęt Apple.
odpowiedź
User
Kali
Bez oferty svod serwis nie ma racji bytu ...
odpowiedź